Sam Crow Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Hei forumbrukere! Jeg har vært medlem her på forumet i snart to år, men har av en eller annen grunn ikke vært spesiell aktiv. Dette har jeg tenkt å gjøre noe med! Får vel nesten begynne med å fortelle om meg selv. Navnet mitt, som mitt tidligere brukernavn tilsa (35P3N), er Espen og jeg er en seksten år gammel norsk-amerikaner som er født og oppvokst på Oslos vestkant. Mine største interesser her på forumet er politikk, spill, sport og data. Livet mitt baserer seg i stor grad på spillene FIFA og Football Manager, så jeg kommer nok til å bidra en del i spesielt FM-tråden. Håper jeg blir godt mottatt! Vennlig hilsen Bradley Cooper Endret 24. mai 2012 av Bradley Cooper 1 Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Velkommen! Er du tilfeldigvis fra Maine? Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2012 Takker så meget! Hehe, nei. Den amerikanske familien bosatt på vestkysten i California-området. 1 Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 California er langt i fra så fint som Maine, så det er jo synd. Jeg kjenner en burgerspisende amerikaner fra Maine, så forvekslet deg tydeligvis bare med en annen. Lenke til kommentar
ameriie Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Har tilfeldigvis slektninger i California, aldri møtt dem, men vet at de eksisterer. Veldig lite sannsynlig at du har vært i kontakt med noen av dem, men jeg bare følte for å nevne det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå