tho_kva2 Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg er en strukturert person så jeg tenker å skaffe meg et kredittkort og vet jeg fint kan få betalt innenfor fristen. Har nettopp flyttet BSU konto min til Åfjord sparebank. Der har jeg visst fått muligheten til 15k kreditt på ViVo. Så hva er forskjellen på Visa, Mastercard, terra business, ViVo og sikkert en drøss andre i andre banker? Og er det noen som har gode bruksfordeler slik som Åfjord tilbyr på sine ViVo kredittkort (bonus) Takk for svar! - Tho_kva2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Ingen fasit som er riktig for alle, selv har jeg 6-7 kort som hver har sine fordeler. Les litt på sider som http://kredittkortet.com/ , så finner du ut hva som passer for deg. Lenke til kommentar
Investorman Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Slettet Endret 8. desember 2012 av Investorman 1 Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Regel nummer en for kredittkortbruk er: Ikke bruk kredittkort hvis du ikke har penger på konto til å dekke bruken. Jeg bruker selv et par kredittkort hyppig. Et Visa og et MasterCard. Bortsett fra betalingsutsettelsen gir det visse fordeler som små rabatter og reiseforsikring. Når jeg handler noe på nettet bruker jeg alltid kredittkort. Innbiller meg at det er de som ikke har penger på konto som betaler for de fordelene jeg oppnår. Hvis alle hadde brukt kortet som meg ville det ha blitt dårlig butikk for kredittkortselskapene. 1 Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Takk for svar! : ) Akkurat det jeg tenker og hehe. Jeg har mer penger enn jeg kan få på kreditt så det er ikke noe problem selv om jeg skulle klare å glemme å betale innenfor fristene. Er fordelene og evt spare/tjene noe penger på at de ligger i banken og godgjør seg i ~45dager før de faktisk må brukes Endret 18. mars 2012 av tho_kva2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå