galaxee Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Hei,Jeg laget en "Final Fantasy VII Amv Music video" for et par år siden. Men verken folk på youtube eller facebook gir noe respons om det er bra eller dårligt arbeid gjort.. Om det er bra,lager jeg gjerne flere,men er det dårligt, trenger jeg ikke lage mer. Trenger vel ikke si mer vel? Det er videoklipp fra cdene og litt random musikk.. Mest techno. Vet ikke om det er lov å poste slike videoer,Så beklager om det er "reklame" men jeg trenger bare feedback på om det er bra eller dårligt,noe jeg tror er bra. http://www.youtube.com/watch?v=oZ3u_AI2dMA Edit: Måtte redigere url litt,Pga youtube skiftet til neste sang i opplastet videoer! så måtte endre til videolink og ikke playlista. Beklager,Men fikset nå Endret 14. mars 2012 av galaxee Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Bump.... Ingen? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Det finnes tusenvis av folk som lager AMVer der ute, og jeg skjønner ikke helt hvorfor de gjør det. De tar innhold som de ikke har laget selv, setter det sammen basert på en ide som er brukt gang på gang, og ønsker ros for det. Her synes jeg ikke musikken passa, og videoen hang ikke sammen. Dette er en nisjé for folk som har spilt/sett Final Fantasy. Det hele er basert på nostalgi. Jeg har aldri vært borti Final Fantasy og skjønner derfor ikke helt hva som foregår i videoen eller hva den forsøker å formidle. Animer noe selv eller lag musikk selv, eventuelt begge deler. Først da utnytter du ditt kreative potensiale og du har noe som du kan kalle ditt eget! Om det er bra,lager jeg gjerne flere,men er det dårligt, trenger jeg ikke lage mer. Trenger vel ikke si mer vel? Du bør ikke ta en slik avgjørelse basert på hva andre folk sier og mener. Benytt din egen dømmekraft. Skal du likevel lage en slik video igjen, bør du bruke kun én låt og velge scenene mer nøye. Endret 5. mai 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Det finnes tusenvis av folk som lager AMVer der ute, og jeg skjønner ikke helt hvorfor de gjør det. De tar innhold som de ikke har laget selv, setter det sammen basert på en ide som er brukt gang på gang, og ønsker ros for det. Her synes jeg ikke musikken passa, og videoen hang ikke sammen. Dette er en nisjé for folk som har spilt/sett Final Fantasy. Det hele er basert på nostalgi. Jeg har aldri vært borti Final Fantasy og skjønner derfor ikke helt hva som foregår i videoen eller hva den forsøker å formidle. Animer noe selv eller lag musikk selv, eventuelt begge deler. Først da utnytter du ditt kreative potensiale og du har noe som du kan kalle ditt eget! Om det er bra,lager jeg gjerne flere,men er det dårligt, trenger jeg ikke lage mer. Trenger vel ikke si mer vel? Du bør ikke ta en slik avgjørelse basert på hva andre folk sier og mener. Benytt din egen dømmekraft. Skal du likevel lage en slik video igjen, bør du bruke kun én låt og velge scenene mer nøye. Takker for svar var faktisk noe laget for mange år siden på moro skyld.. og er vel litt feil med "Egenprodusert kultur" ja. . Sett mange FF7 AMV videoer folk lager,Og syns mange er ganske bra. Alle vet jo at det er satt sammen av ting man ikke har laget selv..Men på en måte bare satt inn fra video fra spill osv og musikk. Men man tar jo ikke credits for å laget videoene og musikkene.. Bare mixinga Edit: ja man kan lage av en sang..Det er det beste selvsagt..men egentlig var videoen 20min totalt.. men etter HDD krasj, klarte jeg bare gjenopprette del 1 av 2.. Endret 6. mai 2012 av galaxee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå