jovie Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Hei Har satt opp en komplett pc på den ferdig byggern deres. Men lurte på om det er noe og går for eller om jeg burde bestille delene selv og bygge? Evt. hvilken forandringer ville dere gjort for bedre ytelse/pris? CyberLink DVD Suite 7, 6Channel, OEM CD Støtsikker PC-eske QPAD FH Komplett L.E. Call of Duty: Modern Warfare 3 Fractal Design Define R3 Arctic White Noctua NF-P12 120mm Vifte Silver Power SP-SS620M 620W PSU Intel® Core i5-2500K Processor MSI P67A-GD65 B3, Socket-1155 Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 Sapphire Radeon HD 6870 1GB GDDR5 Corsair SSD Force Series 3, 120GB 2.5" Western Digital Caviar® Black 1TB Sony Optiarc DVD±RW Writer, AD-5280S Razer Arctosa Silver Keyboard MS COA Label Windows Home Premium 7 MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 NO 64bit MS ROYALTY Win Home Premium 7 Nordic Garanti 3 år - Sende inn Pc`n vil bli brukt til mmo gaming og endel Autocad tegning. Setter stor pris på svar mvh Jahn Ove Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 jeg ville heller ygd selv, mye mer for penga Lenke til kommentar
jovie Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2012 jeg ville heller ygd selv, mye mer for penga Du har vell ikke et oppsett ferdig olestokk? Som gir tilsvarende ytelse eller bedre seff Har også en plan om og kjøpe en 40" lcd tv til skjerm. er det noe og anbefale eller burde jeg kjøpe en pc skjerm? Lenke til kommentar
Nightshaft Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg ville heller kjøpt HD 6950/HD 6970 enn HD 6870. Evt GTX 560Ti. Du får mye bedre oppløsning på pcskjermer enn tv'er. Tv er beregna til tvbruk mens pcskjermer skal bare vise bilde. Denne skjermen passer deg perfekt, den er billig og er 24" med Full-HD oppløsning. Ferdigbygd < Bygge selv: Jeg kjøpte ganske nylig en bærbar laptop (ASUS X93S) Den hadde ferdig innstallert os + programmer fra komplett. Det første jeg gjorde da jeg hadde konfigurert startup, var å gå der du sletter programmer for å slette alt unødvendig drit som ble innstallert. Dette slipper du hvis du bygger selv. Du kan også velge selv hva du vil innstallere Simen Lenke til kommentar
Tretsy Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 ikke kjøp benq skjermer siden de er dårlige. http://www.dustinhome.no/dell-u2312hm-ultrasharp-23-wide-tft-led-black/product/5010601540?intcmp=searchProvider_dacsa 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå