shahin Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 YES!!!!!!!!!!!! (beklager den utrolig fjortis skrivinga) Dette er det beste som har skjedd i hardware.no sin historie 8) Lenke til kommentar
shahin Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Ps: Mange her fra tidligere tider selv om de er registrert etter våren 2001, mange av oss holdt lenge på delphi-forumet. Delphi forumet... minner meg om når jeg var 16... er vel 4 år siden nå, så det bør stemme... Det var trolig hardware.no sin peak i bra forum (fucka grammatikk ellerno her) Menmen, jeg tror fjerning av postcount vil gjøre forumet 2-3x bedre etter 1-2mnd, og vi vil se mindre spamming i fremtiden. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 fjerning av postcounten er grei den, men hva om personene skal få mulighet til å skrive et par ord der hvor counten stod? Vet ikke helt hva det skulle være, men det kunne vært et morrsomt sitat eller noe? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Det kan dem skrive inn i "bosted" Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 fjerning av postcounten er grei den, men hva om personene skal få mulighet til å skrive et par ord der hvor counten stod?Vet ikke helt hva det skulle være, men det kunne vært et morrsomt sitat eller noe? Som en signatur? Har jo det jo... Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Fjerner dere det? Jøss, hadde jeg aldri trodd. Jeg kom aldri lengre enn til 1100+ engang, selv om jeg har vært her siden begynnelsen av 2001 Hva gjør dere med persongalleriet da? Dere har jo så pent delt det opp i antall poster fra 100-x og 1000+ etc. Skal dere lage et med "medlem fra 2001, 2002, 2003 kanskje? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Likte den postcounten jeg, med den kunne jeg se når jeg hadde sittet på pcn litt mye. Synd at den vil forsvinne Blir for teit at de med få poster skal klage over den counten er stolt av mesteparten av mine poster. Man kan jo gjøre slik at man bare får poster i de saklige delene av forumet Lenke til kommentar
shahin Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hva gjør dere med persongalleriet da? Dere har jo så pent delt det opp i antall poster fra 100-x og 1000+ etc. Skal dere lage et med "medlem fra 2001, 2002, 2003 kanskje? Høhøhø, iceraven... da kommer vi jo til og med før moderatorne... Neinei, just kidding... blåser i hva som skjer med galleriet... det har jo bidratt KRAFTIG til spam i seg selv... De eneste som syter nå, er jo de som har brukt masse tid på spamming for ingenting... skulle sett trynet deres nå... ser vel ut som noe lignende min avatar med rar eksponering fra digitalkameraets side Lenke til kommentar
unwill Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Får håpe at fjerning av antall post vil hjelpe. Bra at jeg tok det opp da iallefall. Hvor lang tid tror du det tar før noen poster enn: Vil ha tilbake postcount tråd? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Mange fine innlegg her! Spesielt er jeg enig med Kilogram! -Fjern postcount. -La tullebukkene holde på i SO2 eller SO3. At SO3 kan belaste forumet så sinnsykt forstår jeg ikke helt. Jeg hverken leser eller poster i SO nå, men jeg forstår at enkelte synes det er morsomt. Det blir som en tummleplass for de med så mye dårlig humor at de bare MÅ få det ut en plass Og at de kjører linja ut på en tråd i et forum er vel bedre enn at de terroriserer småsøsken, besteforeldre, naboer, eller deltakere i andre forum. Jeg er også enig i at hw.no forumet hadde sin "peak" på delphiforumet. Men det er lenge siden, og veldig veldig mange tusen brukere siden... Det gikk an å holde orden på delphiforumet pga at det var såpass mye mindre. Faktisk så leste jeg mer eller mindre *alt* som ble postet der i en veldig lang periode... Noe som IKKE er mulig på forumet nå. DrErling PS, lenge leve forumet! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hvor lang tid tror du det tar før noen poster enn: Vil ha tilbake postcount tråd? Aner ikke, men vi må sørge for at vedkommede blir nuket hardt og brutalt. DrE Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Moderatorer må vel få ha sin "egen" side øvers vel? Stakkars de som kom i 2002 liksom, kommer "under" mange brukere Men seriøst, det må jo fjernes. Min personlige mening om postcounter er, "bare fjern den om dere vil, men tror ikke det gjør forumet noe bedre". Hvorfor? tja, de som spammer vil spamme forumet fortsatt, bare på pur F, og tåplige spm vil komme igjen og igjen til evig tid. Det kan ha en virkning over tid, da de ikke ser "fruktene" av sitt arbeid mer og det blir kjedelig kanskje, men mange vil gjøre det fortsatt med bare et " " som svar f.eks. Har et lite spm/forslag. La oss si at jeg lager en post ang. f.eks et hk som ikke virker som det skal, det blir en del spamming på min post og det sklir helt ut, 1-2 stk krangler om noe tull der og det bare fortsetter. Kan det ikke da være en ide at jeg kan bestemme om de som er plagsomme ikke skal få lov til å skrive på mine spm? Dvs. alle spm jeg lager kan jeg regulere selv uavhengig? Eller vil det ta mye av ressursersene? Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Tar jeg ikke feil, vil dere fortsatt kunne se hvor mange meldinger brukere har ved å gå inn på profilen deres. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hva med å kun vise hvor mange tråder vedkommende hadde startet Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hva med å kun vise hvor mange tråder vedkommende hadde startetHvorfor det? Selv syns jeg det er helt uinteressant hvor mange tråder en bruker har startet (likeså med antall innlegg). Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hva med å kun vise hvor mange tråder vedkommende hadde startet Har problemer med å se hvordan det henger sammen med kvaliteten på postene. Det viser verken hvor mye "peiling" du har, eller hvor aktiv du har vært på forumet. Og ettersom et av hovedmomentene mot fjerning av post-counteren var at man ville senke spammingen, så kan man jo rissikere at det nå blir opprettet mange unyttige tråder. Ellers vil jeg gratulere forumet, håper det hjelper på kvalteten. Jeg mener fast at Forumet er det beste norske, og at andre lider av det samme som Hw-forumet. Men når det er sagt så kan alle bli bedre, og man kan jo håpe at dette er noe som hjelper på de problemene som har vært. I tilleg har vi jo også fått "varslemoderatorknappen". Når er det vi får se "poscounterfri" forum v1? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Da er det avgjort - "antall poster" vil bli fjernet. Helt enig. Når vil dette bli iverkesatt? Lenke til kommentar
capy Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 okay, nå som vi er så godt igang, så er jeg for å fjerne signatur (slik den er i dag). hva med å kunne klikke på brukernavnene som står oppe til venstre i hvert innlegg for så å få opp en slags sigg (pop up?). da hadde det blitt litt mer ryddig her inne. og hvor blir det av de gule/røde kortene? har folk begynt å oppføre seg? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Må si jeg støtter den avgjørelsen. Regner med dere bare fjerner visningen av det i skinnet - uten å berøre selve funksjonen? Hvorfor folk spammer for å øke postcount skjønner jeg ikke helt. Synes egentlig det er litt flaut med så mange innlegg... :oops: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hva med å kun vise hvor mange tråder vedkommende hadde startetHvorfor det? Selv syns jeg det er helt uinteressant hvor mange tråder en bruker har startet (likeså med antall innlegg). Nei, som sagt er det et fett for meg, jeg luftet det bare som en event løsning for å møte begge parter på halveien. Det kalles demokrati Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg