Eulogy Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Lager kameraet til T610 lyd når man knipser et bilde? Isåfall kan man slå det av? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Sett på lydløs, så gir det ikke lyd. Skal du og ta tvilsomme bilder nå, eller? :wink: Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Ikke tvilsomme bilder. Bare lurte siden jeg vurderer til å gå til kjøp av en T610. Har en GD87 som lager lyd når jeg knipser bilder, og det syns jeg er irriterendes. Og på GD87 kan man ikke slå av kamera lyden, og lyden forsvinner heller ikke når jeg har den på lydløs. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 er vel egentlig et sikkerhetstiltak, slik at du ikke kan ta bilder av folk uten at de vet det. men der er jo litt gøy at du kan ta bilde av folk du kjenner og kødde litt med dem da Lenke til kommentar
levlex Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Det er jo litt idiotisk da. Ingen som hører den kameralyden uansett! Hørte om noen som hadde tatt bilder i jentedusjen på skolen sin i Bergen. For det første må jo de ha vært veldig pervers og at de virkelig har tatt sjanser for de bildene ved at de stakk mobilen inn i et rom fullt av kondens. Snakk om idioter! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Ro deg ned! Panasonic GD87 lager faktisk veldig høy lyd når du knipser. Og jeg syns ikke det er noe særlig å knipse bilder ute når folk driver og snur seg hele tiden for å se hva det var. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Når man først skal ta tvilsomme bilder så finner man vel ut av at om man skrur av lyden på hele telefonen (holder C inne i standby, til det kommer bekreftelse) så kan man ta bilder uten at det kommer noen lyd Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Ikke tvilsomme bilder. Bare lurte siden jeg vurderer til å gå til kjøp av en T610. Har en GD87 som lager lyd når jeg knipser bilder, og det syns jeg er irriterendes. Og på GD87 kan man ikke slå av kamera lyden, og lyden forsvinner heller ikke når jeg har den på lydløs. Jo, ved en firmware oppgradering! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå