karpe92 Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 ok jeg skal prøve og forklare så godt jeg kan selv om jeg er temmelig deppa, det hele startet i juleferien men jeg kjente henne seffølgelig før vi drev og skrev på facebook og tekstet hverandre ofte, vi gikk til slutt over til webcam og satt og flira og moret oss sikkelig, når slutten av ferien va over begynte vi og merke at det var noe mellom oss, vi ringte hverandre på nyttårsaften og ønsket hverandre godt nytt år og pratet lenge sammen. i januar når hun kom hjem så dro jeg hjem til henne og der var vårt første kyss, etter det har vi bare hatt det heilt perfekt og supert i lag! vi ble sammen rundt i januar og vi hadde nettopp 2 mnd dagen våres, i går slo hun opp med meg for hun ikke klarte mer! Jeg hadde blitt mye såra opp igjenom tidene fordi jeg hadde rotet meg bort i feile jenter som bare va ute etter 1 ting. Jeg va redd for at dette skulle skje igjen og tenkte hele tiden på det. dette startet for 3 uker siden, jeg laga diskusjon for den minste av den minste ting og jeg angrer noe fælt for det var ikke sånn jeg egentlig var, først trodde jeg det var hun som hadde forandret seg men så var det nokk meg og det fant jeg ut litt for sent desverre. Jeg savner henne utrolig fælt for jeg elsker henne og jeg vet at innerst inne elsker hun meg også fortsatt men hun var bare utslitt av all denne diskuteringen som var unødvendig! Jeg klarte og forandre meg tilbake til gammle meg som sakt men hun har gitt meg sjangser før ( da jeg trodde det var hun som hadde endret seg) og nå syns hun vi har prøvd nokk, men jeg vet innerst inne at denne gangen vil det gå flott for jeg skulle bare ha stolt på henne fra starten av men redselen min tok over, men nå har det gått opp for meg at jeg elsker henne sikkelig og at jeg virkelig stoler på henne og da forsvan den redselen. I går (da hun slo opp) så va jeg veldig nedfor, hun virket som hun tok det bra helt til på kvelden, da følte hun at hun måtte ringe meg og jeg hørte hun gråt, jeg prøvde og berolige henne og si de vanlige søte tingene jeg pleier og sa at det ikke trengte og vær slutt og at vi bare trengte en pause. det virket først som hun forstod men så kommer det til det store problemet som er nå! Hun skrev til meg igjen i dag, og alt startet rolig, helt til hun plutselig bare skrev at hun BARE ville vær venner, hun hadde plutselig lakt vekk at hun ville kansje tenke på å prøve en pause, det virket som hun ikke hadde følelser for meg lenger på måten hun skrev, hun var hissig, alt jeg skrev va tydligvis feil og at hun hadde bestemt seg 100% at hun bare ville vær venner, men plutselig begynte hun og si at vist vi sku ha pause så måtte vi møtes litt mindre osv så hun fikk slappe av litt osv og tenke over ting etc. 1 min seinere igjen så va det pån igjen at hun bare ville vær venner og at hun hadde bestemt seg! Sånn foregikk hele samtalen noen ganger virket det som hun ville vurdere det andre gangen virket det som hun bare ga faen og mente at det meste va min feil feks, når jeg følte hun kjeftet på meg spurte jeg om hun vær så snill kunne slutte med det, og da va det påån igjen "sorry da, jeg er ikke perfekt da, jeg er ikke bra nokk for deg, du har det bedre uten meg osv osv, altså det virker som hun prater rundt seg selv, altså eine dagen var hun lei seg å gråt og andre dagen va hun bare irritert og sint ? hva kan dette bety ? altså jeg skal vær med hun på fredag - lørdag for og få snakka litt ut om ting men hun skrev det at hun hadde bestemt seg nå og at hun MÅTTE få sakt sannheten no når hun klarer det.. altså det virker på meg som hun MÅ vær sint for og si det, det jeg mener er at jeg tror hun skjuler hva hun egentlig vil, altså at hun bare egentlig er redd for det samme ska skje igjen, for senere i samtalen va det plutselig at hun ville vær singel og at hun ikke klarte og vær i et forhold og forholde se så nær en person men jeg vet innerst inne at det er bullshit for hun har sakt sjøl til meg at hun elsker og vær i et langt forhold osv.. og jeg vet at jeg kan gi henne dette siden jeg har merket mine feil og lært av det! Er dette bare en måte for henne og skjule hva hun føler ? at hun kansje har panikk ? for jeg vet hun fortsatt elsker meg osv, men at hun føler vi passer best som venner pga det som har skjedd men jeg vet at det med diskusjonene er det slutt på nå for jeg har lært.. jeg klarer bare ikke heilt og forstå om hun bare sa det hun gjorde for hun var sint og irritert i dag, at hun kansje på fredagen når jeg kommer er helt annerledes, for jeg laga en liten ting jeg tenkte og gi henne et bilde av meg der det står at jeg vet jeg har gjort feil osv og mye mer, og om hun vil vær jenta mi igjen, det er ganske søtt men, jeg vet bare ikke om hun sa det hun gjorde for hun hadde panikk og var sur eller redd! Kan dere her kansje prøve og hjelpe meg ?! jeg elsker denne jenta sykt høyt og jeg vet vi kan få det bra i lag siden vi pratet om så mye fint vi sku gjør i lag osv! please hjelp! Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Hei der, karpe! Jeg hadde store problemer med å lese igjennom teksten din, da den er dårlig oppdelt. Pust litt! Jeg har dessverre ikke lest nøye igjennom teksten din, men ser at du nevner at dere var sammen i litt over to måneder, og at du elsker henne sykt høyt. Om jeg går ut ifra nicket ditt blir du 20 i år, men stemmer det? Uansett. Det å elske noen er veldig store ord. Det ser ikke ut som at det er noen vits i å spørre om du virkelig mener det, for du virker veldig bestemt i teksten din, men kan røpe at jeg har mine tvil. Hvor lenge drev dere på? Sa hun også at hun elsket deg? Helt konkret: Hva var det som gjorde at ting begynte å forandre seg? Lenke til kommentar
karpe92 Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2012 Ja jeg blir 20 i dag, og hun s hun elsket meg også vi begynte og holde på rundt i desember og ble sammen 11 januar, grunnen til at det endret seg var fordi jeg var redd for og bli såret og det fikk meg til og forandre meg at jeg laget unødvendige diskusjoner.. Vi ga det nye sjanser når jeg trodde det var hun som hadde forandret seg men det var jo egentlig meg, jenta ble bare alt for sliten av unødvendige diskusjoner hele tiden.. Lenke til kommentar
monoamine Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Hei TS. Jeg kan kun gi deg ett råd og det er at du _ikke_ gjør noe for å vinne henne tilbake. Hvis det er så at hun skal ha bestemt seg til lørdag (?) så råder jeg deg til å ikke pushe henne på det og la henne få være litt i fred med tenkinga si. For du vil vel at hun skal velge deg fordi det er det hun faktisk vil, og ikke fordi du overtalte henne? Lenke til kommentar
karpe92 Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 ja du har vel rett monoamine, er bare så rart å vite at jeg vet det ikke er dette hun vil, at hun sier det bare for hun er redd for at det ska bli masse diskusjoner igjen å jeg vet det ikke blir d : / Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå