Ingerkol Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Hei, jeg oversetter et patent og lurer på om noen kan gi meg en definisjon av "Nesting level", gjerne også "Magnifying field" og "level of containment". På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Hei, jeg oversetter et patent og lurer på om noen kan gi meg en definisjon av "Nesting level", gjerne også "Magnifying field" og "level of containment". På forhånd takk for hjelpen! Når jeg ikke vet hvilken kontekst uttrykkene er brukt i, så blir det litt håpløst, synes jeg. --- Hieronymus Lenke til kommentar
Valkyrex Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) I tidligere situasjoner hvor jeg har hørt "nesting level" eller "level of containment", så har det vært "hvor langt inni noe, noe annet er". Kan være alt fra en while-løkke inni en while-løkke inni en.. ja you get the picture. Men kan også omhande kapsulering av objekter, evt en måte å hjelpe til å beskrive nivåer / steder diverse elementer befinner seg i en datastruktur. hehe, føler at jeg ga et like rotete svar som spørsmålet Endret 29. mars 2012 av Valkyrex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå