AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Trenger litt hjelp fra noen som er i forhold, om dere har gått gjennom det samme eller at det kanskje bare er meg som ikke har kontakt med mine følelser. Jeg har ikke hatt mange forhold, bare 2 faste forhold inkludert det jeg er i nå. Vi har vært sammen i 1.5år og har egentlig ingenting å klage på. Vi trives godt sammen og jeg burde vel være heldig for å være med henne. Så kommer problemet ... hun er klar for for å gifte seg, jeg med mine få forhold er livredd. Da jeg var mindre var jeg ikke særlig sosial av meg, litt av en geek egentlig. Nå er alt motsatt og mange er interessert i meg noe som får hodet mitt til å spinne litt. Er jeg klar for å binde meg ? Er to forhold virkelig nok ? Tør jeg virkelig å risikere å miste ei jeg aldri har gjort noe galt mot meg med noe som ikke trenger å bli bedre ? Ahhhh jeg har ingen anelse ........ Hvorfor får jeg vondt i magen, nesten sommerfugler i magen av enkelte jenter når jeg har kjæreste selv Postet av anonym: 75183858ac77da75d4c673c456e67541 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Normalt å kjenne at det kribler i magen når andre mennesker viser interesse for en. Du får tenke litt på det og hva dere har, setter du såpass mye pris på forholdet og det er stabilt så bør dere tenke langsiktig. Ikke forhast deg med å gifte dere, ta tiden til hjelp. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 For ordens skyld: hvor gamle er dere? Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Å gifte dere er ikke en nødvendighet for å vise kjærlighet i disse dager. Det er jo bare en dyr sermoniell akt. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Nøler du så er du ikke klar. Så enkelt er det. Som noen andre skrev her; ta tiden til hjelp. Godtar hun ikke det så får hun bryte ut av forholdet selv hvis det er det hun ønsker. 1 Lenke til kommentar
Mariannehegelind Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Er jeg klar for å binde meg ? Hvorfor riskikere hvis du er usikker? Er to forhold virkelig nok ? Det vil jeg igrunn tro,man må ikke date ti stykk, for en "ekspert" blir man jo aldri. To seriøse forhold telles mer enn 10 tulleforhold. Tør jeg virkelig å risikere å miste ei jeg aldri har gjort noe galt mot meg med noe som ikke trenger å bli bedre ? Hvorfor ikke ta litt avstand og se hvordan det følelses? Hvorfor får jeg vondt i magen, nesten sommerfugler i magen av enkelte jenter når jeg har kjæreste selv spenning? når du tenker over det,så er du vel ikke forelsket i alle de andre jentene som prøver seg uansett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå