viking-chan Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg er desperat etter å få byttet ut smarttelefonen min. Kjøpte en Motorola Defy i sommer, siden jeg har en jobb som innebærer å være mye utendørs i regn, sandstorm og søle, og med kolleger som svinger spader og kaster stein. Men så er den selvfølgelig noe forbanna møkk ut over at den tåler litt juling. Jeg bruker telefonen endel, ut over det vanlige (ringing, MP3, surfing) så har jeg apper for det meste (alt fra en massiv whiskydatabase til jefit til kalender til go launcher til ymse kamera/foto-apper), og jeg spiller også litt. Ønskeliste for ny telefon: - godt kamera (inkludert god optikk, ikke bare mange megapixler) - tåler å være med på jobb. Men det trenger ikke være en spesialtelefon a la Defy. - kraftig Det er også en bonus om den har Android 4.0. Prisnivå: er åpen for det meste. Men ser for meg mellom 3 og 5000 kr et sted. Kanskje bittelitt mer. Og: jeg kommer til å kjøpe denne i juni, ikke nå (skattepenger! woho!). Lenke til kommentar
Nightshaft Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Samsung Galaxy Xcover eller SonyE Xperia Active Samsungen har 3.65" skjerm + 320x480 oppløsning. SonyE har 3" skjerm med samme oppløsning den og. Håper dette hjelper, ville gått for samsungen helt klart. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Motorola defy+ er jo bedre enn begge de telefonene. Gjør som meg og vent på Samsung Galaxy S3. Den kommer nok rundt mai/juni og da får du glimrende kvalitet på kamera og du skal ikke se bort i fra at den tåler både en vannsprut og ett fall i bakken. Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Motorola defy+ er jo bedre enn begge de telefonene. Gjør som meg og vent på Samsung Galaxy S3. Den kommer nok rundt mai/juni og da får du glimrende kvalitet på kamera og du skal ikke se bort i fra at den tåler både en vannsprut og ett fall i bakken. Oooh, fristende... Jeg ser S2 jevnt over scorer høyt i kameratester også, forhåpentligvis følger de opp dette i neste modell. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Sony Xperia S er vell den Android telefonen med best kamera til nå, Den har 12 MP kamera. I tillegg har den Android 4. Endret 18. mars 2012 av Leseren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå