Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hooka opp med jente for et halvt år siden, nå er hun på Paradise Hotel :S

Anbefalte innlegg

Hahaha, bare må få dette ut. Satt hjemme hadde akkurat runna mass effect 3, også logger jeg meg på facebook, der forteller en kompis av meg at jeg må skru på paradise hotel for å se på en skikkelig dum jente. Og så drar jeg kjensel på henne og tenker: "Hva faen? Hun kjenner jeg, hun klinte jeg jo med i høst!" Er på en måte ganske sjokkert vet ikke helt hva jeg skal tro :ph34r:

Postet av anonym: d49d1d955d71e30b3a92e23131a7694d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du føler at du må utbasunere erobringen av denne "rakettforskeren" på et offentlig forum så lurer jeg litt på om dere kanskje fortjener hverandre. :thumbup:

Haha nei er mer omvendt, er ikke akkurat direkte stolt over det, når jeg skjønner at hun var SÅ dum og løs.

Postet av anonym: d49d1d955d71e30b3a92e23131a7694d

Lenke til kommentar

Og har du bare varig svekkete empatiske evner har du alltids internett.. :innocent:

Spørsmålet er: Hvem er mest tanketomme, de som deltar på Paradise Hotel eller de som ser på den og dermed får TV3 til å lage flere sesonger, hvilket igjen opprettholder ideen om at det er noe å være med på i utgangspunktet? Nå er jeg ikke i målgruppen for Paradise Hotel og kjenner ikke noen som ser på det, så jeg er ikke den rette til å svare. Men vi ønsker oss alle på et eller annet tidspunkt våre 15 minutters berømmelse, og det synes meg å si minst like mye om samfunnet vi lever i som om deltagerne i slike show at de fremstår som en egnet arena å oppnå berømmelsen på.

Geir :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Spørsmålet er: Hvem er mest tanketomme, de som deltar på Paradise Hotel eller de som ser på den og dermed får TV3 til å lage flere sesonger, hvilket igjen opprettholder ideen om at det er noe å være med på i utgangspunktet?

Jeg er fast seer, bare fordi så mange sier at det er et dårlig program. Sånn atte dah er vel liksom alle de som sier at PH er dårlig de mest tanketomme dah!

Ellers er det som tidligere nevnt kun deg selv du treffer i panna når du kaller henne løs, og dere møttes under like forutsetninger. Det kan jo være et forsøk på en straff fra din side for at hun ikke ble med deg hjem, at hun ikke var like løs som deg. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...