AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Hahaha, bare må få dette ut. Satt hjemme hadde akkurat runna mass effect 3, også logger jeg meg på facebook, der forteller en kompis av meg at jeg må skru på paradise hotel for å se på en skikkelig dum jente. Og så drar jeg kjensel på henne og tenker: "Hva faen? Hun kjenner jeg, hun klinte jeg jo med i høst!" Er på en måte ganske sjokkert vet ikke helt hva jeg skal tro Postet av anonym: d49d1d955d71e30b3a92e23131a7694d 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kakeshoma Skrevet 13. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Får være glad det ikke ble noe da. Er jo ikke mange hjernecellene som er aktive hos den gjengen. Endret 13. mars 2012 av Kakeshoma 19 Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Det at du hooket opp med en som nå er på Paradise er en SKAM 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 13. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 13. mars 2012 Ja, faen. DER dogda du ei kule. 11 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 gi oss et bilde av rakettforskeren. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg vidarkri Skrevet 14. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. mars 2012 Siden du føler at du må utbasunere erobringen av denne "rakettforskeren" på et offentlig forum så lurer jeg litt på om dere kanskje fortjener hverandre. 15 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2012 Siden du føler at du må utbasunere erobringen av denne "rakettforskeren" på et offentlig forum så lurer jeg litt på om dere kanskje fortjener hverandre. Haha nei er mer omvendt, er ikke akkurat direkte stolt over det, når jeg skjønner at hun var SÅ dum og løs. Postet av anonym: d49d1d955d71e30b3a92e23131a7694d Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 14. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) “What a devil of a bore it must be to be the superior person!" - Alice James Man kan spørre seg hvorfor noen trenger å klatre på andre. Nå vet vi ikke hvem jenta er, men hun er sikkert søt nok hun. Å kline med noen er en ærlig sak, å kline med noen og rakke ned på dem etterpå er bare trist. Spsielt når man kliner med en fremmed, og så kaller den andre for "løs"... Hadde du enda klart deg med det første innlegget ditt så kunne vi tatt det for skryt. Og det er menneskelig. Geir Endret 14. mars 2012 av tom waits for alice 28 Lenke til kommentar
Populært innlegg AllFather Skrevet 14. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. mars 2012 Er du lam fra halsen og ned kan du bli med lars monsen på tur. Er du lam fra halsen og opp kan du bli med på Paradise Hotell. 26 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Og har du bare varig svekkete empatiske evner har du alltids internett.. Spørsmålet er: Hvem er mest tanketomme, de som deltar på Paradise Hotel eller de som ser på den og dermed får TV3 til å lage flere sesonger, hvilket igjen opprettholder ideen om at det er noe å være med på i utgangspunktet? Nå er jeg ikke i målgruppen for Paradise Hotel og kjenner ikke noen som ser på det, så jeg er ikke den rette til å svare. Men vi ønsker oss alle på et eller annet tidspunkt våre 15 minutters berømmelse, og det synes meg å si minst like mye om samfunnet vi lever i som om deltagerne i slike show at de fremstår som en egnet arena å oppnå berømmelsen på. Geir 6 Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Kan vel kalle meg selv i målgruppen for dette programmet, men fy f... så dårlig det er. Har aldri skjønt hypen for Paradise, vil gutta se porr får de se på porr, kan umulig være noen annen underholdning i det.. 2 Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Spørsmålet er: Hvem er mest tanketomme, de som deltar på Paradise Hotel eller de som ser på den og dermed får TV3 til å lage flere sesonger, hvilket igjen opprettholder ideen om at det er noe å være med på i utgangspunktet? Jeg er fast seer, bare fordi så mange sier at det er et dårlig program. Sånn atte dah er vel liksom alle de som sier at PH er dårlig de mest tanketomme dah! Ellers er det som tidligere nevnt kun deg selv du treffer i panna når du kaller henne løs, og dere møttes under like forutsetninger. Det kan jo være et forsøk på en straff fra din side for at hun ikke ble med deg hjem, at hun ikke var like løs som deg. 1 Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Så, hvem var det? Jeg håper for din del at det ikke var Iselin. Hvis det var Nina, så har jeg bare en ting å si.. HIGH FIVE! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg ble litt nysgjerring på hvem det var jeg da.. Ellers holder jeg en knapp på TWFA. Visdomsord som vanlig fra den kanten. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) dere mestrer ihvertfall kunsten i nettmobbing. dere er like patetiske som Kurt Nilsen. han og slengte dritt om Iselin på nrj. faen jeg blir kvalm av den fyren...jævla dritt! Endret 24. mars 2012 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Er du lam fra halsen og ned kan du bli med lars monsen på tur. Er du lam fra halsen og opp kan du bli med på Paradise Hotell. Med slike kommentarer bør du kanskje se deg selv i speilet... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Får være glad det ikke ble noe da. Er jo ikke mange hjernecellene som er aktive hos den gjengen. Og det føler du at du bør snakke høyt om med denne kommentaren? javel... Endret 24. mars 2012 av Step_up Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Nei, jeg har forsåvidt ikke nevnt Paradise Hotel eller dets deltagere hverken høyt eller lavt etter jeg skrev den kommentaren... edit: Vanvittig flau leif. Endret 26. mars 2012 av Kakeshoma 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg