Gå til innhold

Hjelp og tips av tatovering

Baklengs

Anbefalte innlegg

Ja, hei jeg er en norsk utvekslingsstudent som nå bor i Argentina. Bodd her i 7 mnd. Dette har vært den beste opplevelsen i livet mitt og endret meg mye som person på en veldig positiv måte, jeg har fått mange flotte mennesker og forholde meg til. Jeg vil gjerne ta en tatovering som et "minne" for året før jeg går hjem. Sånn at når jeg ser den når jeg kommer hjem tenker jeg på hvor godt jeg hadde det der borte.

Jeg er bare 17 år så jeg har valgt å ta tatoveringen et sted hvor den ikke vil bli synlig og hvis jeg vil skjule den så kan jeg lett gjøre det. Jeg har derfor valgt å ta en liten tatovering på innsiden av bicepsen (innsiden av overarmen). Det jeg ber om er tips og triks for å få den så perfekt som jeg forestiller den i hodet mitt. Jeg vil gjerne spørre om litt tips til hva jeg kan tatovere. Jeg vil ha noe litt symbolsk og kult over tatoveringen. Jeg vil ikke ha noe klassiske saker som flagget eller å skrive Argentina på kinesisk.

Det er mange ting jeg ser for meg som jeg skulle hatt inni den. Jeg syntes for eksempel tatoveringer med drager, jokere, yin og yang, kors er kule. Jeg skulle gjerne fått blandet sånne ting inn.

Det er kanskje litt uklart hva jeg spør. Det jeg spør om er tips til minnes tatovering etter utvekslingsår i Argentina.

PS: Hvis det er noen norsk feil så sorry har ikke skrevet norsk på snart 7 mnd :)

På forhånd takk for alle mulige svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...