Jajakanskjedet Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Hei! Jeg har tenkt å overføre de gamle VHS filmene til noen DVDer. Jeg hvet det skal være mulig å gjøre dette med å koble dvd-spilleren og vhs-spilleren opp mot hverandre, og ta opp på en dvd. Jeg har forsøkt dette så altfor lenge nå, og gir snart opp. Jeg har prøvd alle fysisk mulige måter å koble maskinene og tven sammen med scart kabler. Trenger jeg noen andre kabler? http://www.xdimax.com/dvdred_faq/faq_images/grex_vcr-dvd-general_svideo.jpg må jeg ha en sånn kabel som på dette bildet som kobler sammen s-video? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Spiller? Du har en dvd-opptaker eller..... Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Spiller? Du har en dvd-opptaker eller..... Gikk litt fort i svingene her ja, mente det : ) Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 - Koble DVD-opptaker til TV og sjekk at du får bilde fra DVD. Bruk scart1 (AV1/EXT1) på DVD-opptakeren. - Koble VHS-maskinen til DVD-opptakerens scart2 (AV2/EXT2). Bruk scart1 på VHS hvis det er to scarter. - Velg scart2/AV2/EXT2 på DVD-opptakerens inngangsvelger. - Sett i VHS-kassett og spill. Bilde skal nå sees på TV og du kan spille inn det du vil ha på DVD. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 - Koble DVD-opptaker til TV og sjekk at du får bilde fra DVD. Bruk scart1 (AV1/EXT1) på DVD-opptakeren. - Koble VHS-maskinen til DVD-opptakerens scart2 (AV2/EXT2). Bruk scart1 på VHS hvis det er to scarter. - Velg scart2/AV2/EXT2 på DVD-opptakerens inngangsvelger. - Sett i VHS-kassett og spill. Bilde skal nå sees på TV og du kan spille inn det du vil ha på DVD. Se der ja! Takk for hjelpen! Det viste seg at at jeg hadde glemt "- Velg scart2/AV2/EXT2 på DVD-opptakerens inngangsvelger." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå