RussiaFTW Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Hei. Er en gutt på 14 år med svarte øyebryn og hår osv.. Lurer på et par ting, finnes det noen FINE solbriller? Litt sånn lignende solbriller: http://fashionrules.com/wp-content/uploads/2009/05/oakley-neon-yellow-frogskins-3.jpg Skal være runde i glasset på en måte, bare post i forskjellige farger, men det må klare å dekke øyebrynene mine som er SYKT lange og store.. Pris : 500 kr til 1,2k kr Også til sko da: Ser etter lacoste sko, som er hvite og fine, altså en spesiell FRESH sommer sko, den må være lacoste og den må være 80% hvit, størrelse er ikke viktig, siden jeg skjekker på butikker selv. Pris: 500 kr til 1,500 Skriv ned og post bilder, så skal jeg notere og se på de nestegang jeg er i Oslo / Drammen Lenke til kommentar
RussiaFTW Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Sånn type sko: http://www.piperlime.com/products/res/thumbimg/futur-m2-white-dark-red.jpg Kanskje ikke helt lik, men den typen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Hvorfor akkurat Lacoste, og hvorfor må de være hvite? Lignende solbriller kan du få tak i hos Session, Urban, og slike butikker. Lenke til kommentar
RussiaFTW Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Fordi stilen min er hvit. Sånn er det bare for meg, jeg liker sånn type sko, dessverre. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Da er du nok på feil forum Men har faktisk sett bare færre og færre slike sko fra Lacoste. Var jo veldig populært blant fjortissungdommer for 4-5 år siden, om ikke enda mer. Tror faktisk jeg har sett slike Lacoste sko på Urban. Tror jeg også har sett de på Skoringen og Økonomisko. Nå gjetter jeg litt, for det er flere år siden, men du kan vel sjekke. Lenke til kommentar
RussiaFTW Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Feil forum? :O Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 De skoene vekker minner fra sommern 2003 elller noe deromkring. Fikk de av mamma, DA var jeg kongen i gata Ellers velger jeg og ikke utale meg om stilen.. Men slike briller kryr det av på session og andre "kule sportsbutikker". 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Med feil forum mener jeg at de Lacoste skoene (og Lacoste i det hele tatt) ikke er veldig populære her på Mote-delen. Men har gitt deg et par plasser du kan sjekke ut. Du finner dem nok Endret 13. mars 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
weebl Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Husker selv at hvite lacoste sko var "kult" når jeg gikk på ungdomsskolen, så det er vel 6-7 år siden, solbriller er ganske tricky da de må passe til ansiktet ditt, det enkleste er nok å ta turen til en optiker elns å prøve forskjellige briller. Lenke til kommentar
August. Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Regner med at han er fra bygda en plass. Slike steder henger etter med minst 10 år. Uansett; hva med de brillene du postet bilde av selv? Oakley Frogskins. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 20. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2012 De skoene har jeg sett på Urban, DNA og flere skobutikker. De er nok ikke så uvanlige Solbriller finner du nok når sesongen kommer, men det er nok en ting du finner på Urban eller Session også Hvis formålet med brillene er å dekke brynene dine ,så syns jeg du skal droppe dem og la folk venne seg til det. Det er sikkert færre som legger merke til det enn du selv tror. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 21. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2012 Ellers kan du nappe dem. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 21. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2012 Huff. Nå vet ungdommen hva Frogskins er men ikke Wayfarer :-( 1 Lenke til kommentar
Vet Skrevet 22. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2012 Gutter, slutt å ert fyren! Stilen hans er hvit og vi vet alle at Lacoste lager de best hvite skoene ever, om han er fra bygda eller ikke har ikke noe å si, gutten har ztiiiiiiil! Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 22. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2012 Ellers kan du nappe dem. Det gjør dritvondt? Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 22. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2012 Tjaa, om du er ei lita pingle så. Når damer over hele verden klarer det tror jeg du også greier det. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg skjønner ikke at folk kjøpe sånne Lacoste sko, for det første er de stygge og for det andre er de jo av dårlig kvalitet. Hvorfor ikke bare kjøpe seg enkle tøysko? De er finere og holder sikkert like lenge til under halvparten av prisen. 1 Lenke til kommentar
marvol Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Men stilen hans er lacoste-pique, jeans med strikk i bena og hvite lacoste-sko! Viktig for en gutt å opprettholde stil! Men TS, lytt til rådene over, kjøp deg et par billige tøysko, eventuelt converse, hvis du må. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Hva er feil med Lacoste-pique? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 23. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2012 Ingenting som er feil med det, men det gjør stilen med lacoste-sko perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå