Gå til innhold

[Løst] Hjelp til å kjøpe billig spille pc.

Anbefalte innlegg

La meg spørre deg, er det mulig å laste ned bensin, itilfelle kan du gi meg download link?

En programvare er rettere sagt en program, først hadde di orginalen, og resten er bare kopiert, det koster ikke noe mye mer penger å kopiere 1000 kopier. Bensin derimot er en ressurs, som ikke kan fornyes, dårligt eksempel.

Må si meg litt enig i Terje der. Men kjøper nok operativ system sammen med pc, bare for sikkerhetens skyld. Kan noen sende meg en link til en pc med i3 prosessor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La meg spørre deg, er det mulig å laste ned bensin, itilfelle kan du gi meg download link?

En programvare er rettere sagt en program, først hadde di orginalen, og resten er bare kopiert, det koster ikke noe mye mer penger å kopiere 1000 kopier. Bensin derimot er en ressurs, som ikke kan fornyes, dårligt eksempel.

poenget er at selv om du mener noe burde være gratis, så betyr det ikke at du bare kan gå å ta det når det faktisk koster penger...

Lenke til kommentar

her er en liste som inneholder OS også

som sagt, du trenger egentlig ikke i5...

post-227710-0-30509500-1331677028_thumb.png

Enn den her da ? http://www.dustinhome.no/dustin-pc-pakke-intel-g850-4gb-500gb-hd5450/product/5010621674

Kan æ oppgradere prosessoren ? Må kanskje ha bedre kjøling da.

Da er denne ett bedre eksempel: 13yjmur.png

Ville valgt et annet hovudkort, og viss du dropper cpu cooleren så blir går det ned 200kr.

1. treng ikke 8GB ram.

2. Du sir du villle valgt et bedre hovedkort.

3. Hvorfor droppe cpu coolern?

Lenke til kommentar

ikke bruk penger på CPU kjøler fremfor grafikkort, grafikkort du har valgt er ærlig talt forferdelig, CPU kjøler er ikke nødvendig da den som følger med er god nok

Du kjøper ikke et slikt skjermkort til en gamer PC, er nett som å kjøpe fullt hundeutstyr osv, å så har du ikke hund. Gjør som olestokk, bruk pengene som du bruker på CPU cooleren å kjøp ett bedre skjermkort.

Kan anbefale Zotac gtx 560 ti 448, viss du ikke har penger nok kom med så mye penger du har igjen viss du tar vekk CPU cooleren osv.

Lenke til kommentar

Han overreagerte ikke, han sa att det ikke er vits å bruke penger på noe som er dårligere enn HD7750. :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot:

edit: men tenk over det, du kjøper ikke en PC til gaming, specsa er gode, og så den delen du får mest ytelse, bruker du 200kr på?..:s

Endret av terje k.
Lenke til kommentar

Han overreagerte ikke, han sa att det ikke er vits å bruke penger på noe som er dårligere enn HD7750. :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot:

Kanskje det her e ett dumt spørsmål men, e det mulig å bare bytte dela og ordne den her GAMLE dataen? Her

Ville vært rått. Må ihvertfall skifte alt bare om æ kan ha det kabinette.

Lenke til kommentar

Kanskje det her e ett dumt spørsmål men, e det mulig å bare bytte dela og ordne den her GAMLE dataen? Her

kabinettet skal vel virke, om du skal ha ett HD 7750 eller HD 7770 vil vel fortsatt strømforsyninga virke også, optisk drev har du vel kanskje også?

Lenke til kommentar

kabinettet skal vel virke, om du skal ha ett HD 7750 eller HD 7770 vil vel fortsatt strømforsyninga virke også, optisk drev har du vel kanskje også?

Den har jo "bare" 250w strømfrsyning. Optisk drev? Link? må åpne å se.

Lenke til kommentar

har du noe eksagt modellnummer til PCen?

det som er så fint med HD 7000 serien er at den kan kjøres på mindre watt enn forgjengerne, HD 7750 tar bare 120W på full load, HD 7770 topper på 160W

optisk drev er CD/DVD

Endret av olestokk
Lenke til kommentar

har du noe eksagt modellnummer til PCen?

det som er så fint med HD 7000 serien er at den kan kjøres på mindre watt enn forgjengerne, HD 7750 tar bare 120W på full load, HD 7770 topper på 160W

optisk drev er CD/DVD

Specs

Eneste æ fant om den. Ja den her CD/DVD brenner. funker fett.

Lenke til kommentar

harddisken burde vel også funke fett tror jeg, her er jeg ikke helt sikker, men jeg tror det

det betyr jo at du har mellom 2 og 4 komponenter strøket av kjøpelista :) (hvis du skal kjøpe noe litt kraftigere fordi du har spart penger tror jeg du må ha ny strømforsyning, og harddisken vet jeg ikke)

har harddisken en slik kabel koblet til seg?

post-227710-0-59137100-1331755768_thumb.jpg

eller eventuelt en rød en (sist gang jeg åpnet en veldig lignende PC var den blå)

Lenke til kommentar

harddisken burde vel også funke fett tror jeg, her er jeg ikke helt sikker, men jeg tror det

det betyr jo at du har mellom 2 og 4 komponenter strøket av kjøpelista :) (hvis du skal kjøpe noe litt kraftigere fordi du har spart penger tror jeg du må ha ny strømforsyning, og harddisken vet jeg ikke)

har harddisken en slik kabel koblet til seg?

post-227710-0-59137100-1331755768_thumb.jpg

eller eventuelt en rød en (sist gang jeg åpnet en veldig lignende PC var den blå)

Vis 250w e nok til å spille småe spill så e det greit for meg. Den har en grå kabel iseg som går fra strømforsyninga til harddisken også har den en kabel fra harddisken som går til motherboard som har flere farga. rød, gul, oransje, 2 svarte, disse er litt smalere.

Lenke til kommentar

Har store vanskeligheter for å tro det når powertune begrenser 7750 til 75W og 7770 til 100W.

7750 tar bare 55w på maks. Leste det her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...