Lattas Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Blinker 6 ganger oransj og 1 gang grønt. Fant dette en plass: 5 x oransje, 6 x oransje eller 7 x orange blink = patronen ikke installert riktig, ikke installert i det hele tatt, eller er feil (jeg har gruppert disse sammen fordi reparasjonen er den samme for alle tre. Dvs. åpent lokk og ta deretter installere både skrivehodene. Hvis feilkoden vedvarer så er det sannsynlig at en av de skrivehodene har sviktet og må byttes. det synes å være noen måte å finne ut hvilken man har feilet. Bare ta en gjetning og erstatte en. dersom koden vedvarer så det betyr at du gjettet feil så du må erstatte den andre). Men jeg vet jo ikke hva et skriverhode er for noe. Noen som vet hva som kan være feil? Er det noe jeg kan fikse selv? Har skiftet blekkpatron uten at det har hjulpet. Har sjekket at blekkpatronene var ordentlig på plass. Har blåst på der det settes nedi, men ingenting hjelper. Blir glad for hjelp. PS: Kan opplyse at feilmeldingen er at den er frakoblet. Men den er jo ikke frakoblet, så det er bare tull. Endret 13. mars 2012 av Lattas Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Det vil nok hjelpe oss å hjelpe deg, dersom du fortalte hvilken printer du har ;-) Lenke til kommentar
Lattas Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Sånn ser min skriver ut - en Canon S450: http://www.netonnet.no/Images/InkShop/Printers/356L.jpg Endret 14. mars 2012 av Lattas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå