terje k. Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Er ikke mer en 1 & 1/2 mnd igjen, så ser liten grunn til å bruke noe ekstra penger da, hadde heller bare satt meg ned å ventet. Endret 14. mars 2012 av terje k. Lenke til kommentar
TroykaTroy Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2012 Joda. men har en del nyinkjøpte deler. så vil gjerne få satt i gang.. Tror jeg får solgt formula V og en fx 4570 om en måneds tid for ett par tusenlapper.. Er jo relative nye komponenter Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Joda. men har en del nyinkjøpte deler. så vil gjerne få satt i gang.. Tror jeg får solgt formula V og en fx 4570 om en måneds tid for ett par tusenlapper.. Er jo relative nye komponenter Prøv 1500 kr for Hovedkort+ CPU + RAM, så er du på et realistisk nivå. Brukte maskinvare synker i verdi fra dagen du åpner det opp. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Du kan prøve å kjøpe en brukt Phenom II x6 , men antar du må ut med ca 750kr for en, siden de nå er vanskelig å få tak i. Jeg sitter selv på en Phenom II x6 1055T (selges ikke) og ser det litt an i forhold til kommende revisjoner av FX serien der Amd har lovet at ytelsen på enkelttrådede programmer vil øke med X antall prosent. Tester viser at det er noe ytelseøkning på Windows 8 (men ikke noe å hoppe i taket over) så teoretisk så kan man ende opp med en plass mellom 5 - 40% økning ved neste revisjon som skal komme til sommeren (og da er jeg veldig optimistisk). Reelt blir økning maks 15% tipper jeg noe som ikke gir Amd muligheten til å konkurrere så veldig mye mot intel i enkelttrådede programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå