JonH Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Driver med slektsforskning og får stadig denne feilen når jeg går inn på kirkebøker via arkivverket. Har meldt fra om problemet både for et år siden og nå nylig, men virker ikke som om de kan finne noen feil. Er det noen glupe hoder her som vet hva det kan skyldes? Hjelper ofte å vente litt og så oppdatere siden, men tar aldri lang tid før det kommer en ny feil, da med nytt brukernummer. Error kb_0006d: Page switch error! MySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ') and (brukernr = 35441) limit 1' at line 1 Lenke til kommentar
etse Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) vis oss spørringen din edit: ser du ikke drifter siden, så da kan du ikke gjøre så mye Endret 13. mars 2012 av etse Lenke til kommentar
JonH Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Kan nok ikke gjøre så mye nei, men det virker som om ingen andre kan heller. Har fungert rundt en halv time nå, før feilen nettopp dukket opp igjen. Grunnen til at jeg spurte her er at det kanskje dukker opp noen tips jeg kan bringe videre til de som kan gjøre noe. Et rykende ferskt eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå