sull Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 hei jeg lurte på om hvordan man lager sånne smileyfaces i msn slik som å vise fingeren eller en en bil osv osv. takker på forhånd for hjelpen Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Argh, avinstallerte det i går (i påvente av en massive backup og reinstall av OS i dag, jeg har bare ikke giddet å gjøre det ennå). Mener du å bruke de du allerede ser der? Bare klikk dem. Det ligger andre der og, som ikke vises i menyen (se under), har ikke undersøkt dette nærmere ennå, dog. Jeg tror <6> viser et djevelfjes, ganske kult. Ellers pleier jeg å bruke den sauen med en person foran og etter... de fleste jeg chatter med blir veldig stille når jeg gjør det spesielt om jeg bruker et bilde av glidekrem som profil (så har jeg sans for grov humor) Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Her er masse moro! :wink: Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 http://www.msn-smileys.tk <---- Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Jah, men denne posten er kanskje litt malplassert? Smilies bruker jeg ikke så mye uansett.. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Feilpostet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg