Eriksendrul Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg så en som brukte et program jeg ikke finner det gjør sånn at for eks museknappen når du holder den nede er det som om du trykker kjempefort, evt noe som gjør at jeg kan binde museknappen også på tastaturet så når jeg holder den nede er det som og trykke fort på museknappen noen som vet om et sånt programm ? er det evt ulovlig og bruke det programet til og modde museknapper for så og bruke det i eks bf3 ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 http://www.autohotkey.com/ Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Du kan modde i bf3 under key bindings Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Tja, du kan jo lage noen Autohotkey-scripts eller så har du "Auto Click" programmer... Endret 13. mars 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Du kan modde i bf3 under key bindings snakker ikke om og skifte keybindings snakker om og gjøre at når jeg holder musa inne så er det som om jeg trykker fort, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå