gamer2 Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 har et kos porta pro headset som jeg uheldigvis hadde greit å sette meg på. heile rama ( det som holder øreklokene) er ødelagat alt er skeivt og bøøyd. er det noen som vet hvor man kan få kjøp ny rame? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Tviler sterkt på at det finnes reservedeler til så billige hodetelefoner. Om det gjør det er det neppe særlig mye dyrere å kjøpe helt nye. Lenke til kommentar
alfabetet7899 Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Har ikke de livsgaranti? Jeg knuste mine gjentatte ganger i bildøren for noen år siden. Det var bare å ta de med sammen med kvitteringen, og vips fikk jeg nye i butikken! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Garantien går ikke på slitasje av brukeren, når du ødelegger noe er det din feil, ikke leverandøren. Rart hvordan du i det hele tatt har fått nye alfabet. Lenke til kommentar
darket Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 garantien dekker ikke skader som du fysisk påfører selv, ergo skal ikke dette dekkes. sjekk selv på www.myportapro.com Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) har et kos porta pro headset som jeg uheldigvis hadde greit å sette meg på. heile rama ( det som holder øreklokene) er ødelagat alt er skeivt og bøøyd. er det noen som vet hvor man kan få kjøp ny rame? Det er livstidsgaranti på Koss så lenge du ikke har ødelagt selve ledningen. Har du kvitteringen får du ny ramme.. Deler er også lette å skaffe om du snakker med de du kjøpte den av, dvs om du ikke har kvittering. Da blir vel delen sendt mot penger. Endret 13. mars 2012 av Dropkmurphy Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) har et kos porta pro headset som jeg uheldigvis hadde greit å sette meg på. heile rama ( det som holder øreklokene) er ødelagat alt er skeivt og bøøyd. er det noen som vet hvor man kan få kjøp ny rame? Det er livstidsgaranti på Koss så lenge du ikke har ødelagt selve ledningen. Har du kvitteringen får du ny ramme.. Deler er også lette å skaffe om du snakker med de du kjøpte den av, dvs om du ikke har kvittering. Da blir vel delen sendt mot penger. Er du sikker på dette? Jobber i butikk hvor dette blir solgt, og vi har fått beskjed om å kun fikse selve elektronikken (klokker med ledning) så lenge det ikke er selvpåført. Det du sier strider jo i mot det vi driver med, men nå skal jeg ikke ta meg vann over hodet å si at det er sånn i alle bedrifter. Endret 13. mars 2012 av Muffinss Lenke til kommentar
darket Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Garantien dekker: • Utbedring av feil som har oppstått ved normal bruk av produktet i hele dets livs lengde. Garantien dekker ikke: • Frakt • Utbedring av feil som har oppstått ved unormalt bruk. • Forsvunnet eller mistet hodetelefoner. • Bytte til annen modell eller farge. Typiske feil som ikke dekkes: • Avslitte kabler • Fjerning av fremmed objekt (for eksempel hårstrå) fra høyttalerelement. • Byte av øreputer • Sprengte høytalerelement Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Garantien dekker: • Utbedring av feil som har oppstått ved normal bruk av produktet i hele dets livs lengde. Garantien dekker ikke: • Frakt • Utbedring av feil som har oppstått ved unormalt bruk. • Forsvunnet eller mistet hodetelefoner. • Bytte til annen modell eller farge. Typiske feil som ikke dekkes: • Avslitte kabler • Fjerning av fremmed objekt (for eksempel hårstrå) fra høyttalerelement. • Byte av øreputer • Sprengte høytalerelement Øreputer(skumgummi) får du gratis i butikk der de har Koss dersom du spør, iallefall får JEG det. Unormalt bruk.. Du kan jo bare si du har brukt den normalt... Min hodetelefon var slitt i festene til øreputene, bare hentet kvitteringen og leverte den tilbake. Tror Kossen min er 5-6 år gammel. Skulle få nytt tilbake fra fabrikken. Endret 13. mars 2012 av Dropkmurphy Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Tviler sterkt på at det finnes reservedeler til så billige hodetelefoner. Om det gjør det er det neppe særlig mye dyrere å kjøpe helt nye. Du skulle bare vist hvor mye reservedeler det finnes til en av verdens mestselgende høretelefoner... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 24. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2012 Hvis du er over middels hyggelig, så kan du sikkert overtale selger/kundeservice-representanten til å se i elretur-dunken, hvor det mest sannsynligvis ligger mangfoldige Porta Pro uten ledning som du kan få rammen til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå