Gå til innhold

koss porta pro hjelp!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har et kos porta pro headset som jeg uheldigvis hadde greit å sette meg på. heile rama ( det som holder øreklokene) er ødelagat alt er skeivt og bøøyd. er det noen som vet hvor man kan få kjøp ny rame?

 

Det er livstidsgaranti på Koss så lenge du ikke har ødelagt selve ledningen. Har du kvitteringen får du ny ramme..

 

Deler er også lette å skaffe om du snakker med de du kjøpte den av, dvs om du ikke har kvittering. Da blir vel delen sendt mot penger.

Endret av Dropkmurphy
Lenke til kommentar

har et kos porta pro headset som jeg uheldigvis hadde greit å sette meg på. heile rama ( det som holder øreklokene) er ødelagat alt er skeivt og bøøyd. er det noen som vet hvor man kan få kjøp ny rame?

 

Det er livstidsgaranti på Koss så lenge du ikke har ødelagt selve ledningen. Har du kvitteringen får du ny ramme..

 

Deler er også lette å skaffe om du snakker med de du kjøpte den av, dvs om du ikke har kvittering. Da blir vel delen sendt mot penger.

 

Er du sikker på dette?

Jobber i butikk hvor dette blir solgt, og vi har fått beskjed om å kun fikse selve elektronikken (klokker med ledning) så lenge det ikke er selvpåført.

 

Det du sier strider jo i mot det vi driver med, men nå skal jeg ikke ta meg vann over hodet å si at det er sånn i alle bedrifter.

Endret av Muffinss
Lenke til kommentar

Garantien dekker:

 

• Utbedring av feil som har oppstått ved normal bruk av produktet i hele dets livs lengde.

 

Garantien dekker ikke:

 

• Frakt

• Utbedring av feil som har oppstått ved unormalt bruk.

• Forsvunnet eller mistet hodetelefoner.

• Bytte til annen modell eller farge.

 

Typiske feil som ikke dekkes:

 

• Avslitte kabler

• Fjerning av fremmed objekt (for eksempel hårstrå) fra høyttalerelement.

• Byte av øreputer

• Sprengte høytalerelement

Lenke til kommentar

Garantien dekker:

 

• Utbedring av feil som har oppstått ved normal bruk av produktet i hele dets livs lengde.

 

Garantien dekker ikke:

 

• Frakt

• Utbedring av feil som har oppstått ved unormalt bruk.

• Forsvunnet eller mistet hodetelefoner.

• Bytte til annen modell eller farge.

 

Typiske feil som ikke dekkes:

 

• Avslitte kabler

• Fjerning av fremmed objekt (for eksempel hårstrå) fra høyttalerelement.

• Byte av øreputer

• Sprengte høytalerelement

 

 

Øreputer(skumgummi) får du gratis i butikk der de har Koss dersom du spør, iallefall får JEG det. Unormalt bruk.. Du kan jo bare si du har brukt den normalt...

 

Min hodetelefon var slitt i festene til øreputene, bare hentet kvitteringen og leverte den tilbake. Tror Kossen min er 5-6 år gammel. Skulle få nytt tilbake fra fabrikken.

Endret av Dropkmurphy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...