Dataprob Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Hei Jeg kunne tenkt meg mere å grave etter i minecraft da det blir litt kjedelig i lengden å bare finne det samme gamle jern og kull hele tiden. Noen som kan anbefale meg en mod? Vil ikke endre noe annet. Bare mer skrap å finne:p. Har ingen andre mods fra før hvis det har noe å si. Har prøvd å søke meg litt rundt men finner så mye rart som inkluderer ditt og datt.. Vil bare ha masse drit å grave etter:p Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Til singleplayer ja:). Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg kan jo ikke spawne ting som ikke er med i spillet:P. Og grave etter greier er jo halvparten av moroa:). Jeg var kanskje litt uklar. Ta feks en let`s play jeg så.. Der hadde han emeralder, rubiner kobber, sølv osv osv. Det er det jeg ute etter:). Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Vet industrialcraft legger til noen mineraler til, ellers så vet jeg ikke. Lykke til med søket vidre =) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Et kjapp søk på google gir mange svar, ellers har du jo Minecraftforum... Søk! Søk! søk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå