Gå til innhold

Halvparten innvandrere i Oslo innen 2040

220 stemmer

1. 1. Ønsker du mer, mindre eller lik innvandring som nå?

• Mer
      9
    • Lik
      24
    • Mindre
      187

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager, glemte at du er nye her. Vi hadde en stund en del brukere som ville ha hakekors i ulike varianter som avatar. Det er ikke lov.

Uffda, så det er ikke lov å bruke dette flotte indoeuropeiske religiøse symbolet på forumet deres. Dere får vel slette avataren min, da. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

.

Problemet med denne utviklingen er at uansett hvordan fanatiske multikulturalister mener at verden egentlig bør være, er det et faktum at slike ting som etnisk og kulturelt fellesskap ikke er uvesentlig for folk flest. Mange gir etter for det ideologiske presset og forsøker å fremstå "tolerante" og positive til innvandrergruppene, men fortsatt foretrekker de fleste hvite å bo i hvite nabolag, og føler at dette er tryggere, mer innbydende og mer harmonisk. Dette gjelder også for land som USA, som har vært multietniske i lang tid. Dette her er instinkter det er umulig å fjerne fra virkeligheten, og den kontinuerlige innvandringspolitikken i Europa vil bli stadig mer problematisk i årene som kommer.

Mindre kriminalitet pga innvandring til USA-

Cities that experienced greater growth in immigrant or new-immigrant populations between 1990 and 2000 tended to demonstrate sharper decreases in homicide and robbery," Wadsworth writes. "The suggestion that high levels of immigration may have been partially responsible for the drop in crime during the 1990s seems plausible

http://www.scienceda...00514094840.htm

Blanding mellom rasene øker med mindre segregering, problemene går ned, ikke øker. Påstand at problemene bare blir verre og verre og folk ikke tåler multikulturalisme stemmer ikke med fakta i de land som alltid har vært multikulturelle (Canada og USA for eksempel). Støtte for multikulturalisme bare øker, særlig blant de unge i disse land.

A record 14.6% of all new marriages in the United States in 2008 were between spouses of a different race or ethnicity from one another

• Most Americans say they approve of racial or ethnic intermarriage – not just in the abstract, but in their own families. More than six-in-ten say it would be fine with them if a family member told them they were going to marry someone from any of three major race/ethnic groups other than their own.
  • More than a third of adults (35%) say they have a family member who is married to someone of a different race. Blacks say this at higher rates than do whites; younger adults at higher rates than older adults; and Westerners at higher rates than people living in other regions of the country
  • http://pewsocialtren...arrying-out.pdf

50 percent of Silicon Valley engineering and technology startups were founded by immigrants

found that immigrants are almost 30 percent more likely to launch a business than non-immigrants. According to the study, roughly 16.7 percent of all new business owners in this country are immigrants, yet immigrants make up only 12.2 percent of the workforce in the U.S.

http://www.businessw...1125_711355.htm

Det er mange fordeler til innvandring men alle innvandring er ikke like. Tiltrekker du de rette innvandrer så er det en stor fordel.

Men nå er det vell ganske håpløst å sammenligne innvandringen til USA med den vi har til Norge.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Beklager, glemte at du er nye her. Vi hadde en stund en del brukere som ville ha hakekors i ulike varianter som avatar. Det er ikke lov.

Uffda, så det er ikke lov å bruke dette flotte indoeuropeiske religiøse symbolet på forumet deres. Dere får vel slette avataren min, da. :)

golden-dawn.jpg

Denne gir nok assosiasjoner til både hekser, troll, busemenn, monstre under senga og alt det som er skummelt for sosialistene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mens jeg avventer svar på om min hakekors-lignende avatar skal fjernes (Geir nevnte jo tross alt "hakekors i ulike varianter"), så kan jeg jo spekulere litt i om dette kun gjelder NSDAP-symbolikken og deres versjon av svart svastika på rød bunn, og ikke svastika-lignende symbolikk generelt. I så fall: er det slik at dere kun forbyr den tyske nasjonalsosialistiske politiske symbolikken, eller politisk symbolikk helt generelt? Kan jeg ha kommunistisk symbolikk i avataren min om jeg skulle ønske dette? Eller symbolikk brukt av italienske fascister? Eller det amerikanske eller israelske flagget? Bare for å ta et par eksempler...

Endret av Wyrd
Lenke til kommentar

Beklager min uvitenhet, men er det forbudt ved lov? Eller er det diskusjon.no's interne regler som har satt denne innskrenkningen?

I begge tilfeller må jeg nesten spørre om dette er forbudt også?

CommunismRedFlag.jpg

Om ikke, lurer jeg på grunnene til forskjellsbehandlingen?PS. Moderator: Mulig dette burde skilles ut i eget tema?

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Ingen her tror på det anti-europeiske pisset ditt andre en kanskje i beste fall et par sosialister, jkoggan.

Jeg finner ikke noe saklig i innlegget ditt. En trenger ikke å bli en sosialist å se noe fordeler til multikulturalisme Alle store selskap i USA støtter det samt konservative businessmen. De beste fotball lagene i verden er ikke

monokulturelle, topp talent kommer fra flere

raser, bare hvite lag ville tape mot topp spillerne fra alle land og raser

Lenke til kommentar

Ingen her tror på det anti-europeiske pisset ditt andre en kanskje i beste fall et par sosialister, jkoggan.

Jeg finner ikke noe saklig i innlegget ditt. En trenger ikke å bli en sosialist å se noe fordeler til multikulturalisme Alle store selskap i USA støtter det samt konservative businessmen. De beste fotball lagene i verden er ikke

monokulturelle, topp talent kommer fra flere

raser, bare hvite lag ville tape mot topp spillerne fra alle land og raser

Du må være et troll som har en agenda med å røre opp dritt på dette forumet, jeg har vanskelig for å forstå noe annet med den ekstreme, nesten parodiske rasismen du har mot hvite.

Lenke til kommentar
Du må være et troll som har en agenda med å røre opp dritt på dette forumet, jeg har vanskelig for å forstå noe annet med den ekstreme, nesten parodiske rasismen du har mot hvite.

Desverre intet saklig i DITT innlegg, men kun http://en.wikipedia....wiki/Ad_hominem

PS. Du ER klar over at Hitler, Mussolini, Franco et al var Sosialister?

Nasjonalisosialisme kan ikke sammenlignes med sosialisme ala Marx. Eneste disse har til felles er rotordet sosial.

Er jjkoggan din sockpuppet skatteflyktning?

Lenke til kommentar

Beklager min uvitenhet, men er det forbudt ved lov? Eller er det diskusjon.no's interne regler som har satt denne innskrenkningen?

Det er nok i hovedsak diskusjons eget regelverk. Men hakekorset var nevnt spesiefikt i lovens forarbeider når §135a ble utvidet til å gjelde symboler. Og nei, mot mitt personlige ønske om likestilling i alt regelverk gjelder det samme ikke hammeren og sigden. Klag til din lokale stortingsrepresentant eller moderator.

Til dere andre: Jeg er ikke lenger administrator på forumet, og har dermed ingen makt og myndighet når et gjelder håndhevelse av forumets regler enten det gjelder avatarer eller annet. Som kjent er jeg tilhenger av ytringsfrihet, og synes at hakekors som avatar burde være helt greit. Så lenge brukeren ikke beklager seg over å bli mistenkt for å være nynazist, selvsagt. Helt greit å kjenne lusa på gangen.

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg er enig med at der blir for mange innvandrere her men at Norge/Oslo eventuelt skal bli et muslimsk sted er vel litt urealistisk? De som er i regjeringen bestemmer hva slags politikk som skal holdes i dette landet og hvis muslimer begynner å ta over er det bare å sende dem ut?

Lenke til kommentar
Nasjonalisosialisme kan ikke sammenlignes med sosialisme ala Marx. Eneste disse har til felles er rotordet sosial.

Stemmer ikke Mussolini var Kommunist, og blandet kun sin Kommunisme med nasjonalisme for å drive frem Fascismen.
Er jjkoggan din sockpuppet skatteflyktning?

Nei, men jeg lurer jo på hvem Thunderfuck er sin sockpuppet da.

sock-puppets-funny-humor-obama-great-cool-cute-ass-fisted-se-demotivational-poster-1228973921.jpg

Lenke til kommentar

Det viktigste de har felles er at alle kjente forsøk har endt med totalitære og morderiske dikaturer.

Geir :)

Å ja da, enkelte av dem er såpass stadfestet at man kan gå i fengsel om man "benekter" dem også.

Lenke til kommentar
Det er nok i hovedsak diskusjons eget regelverk. Men hakekorset var nevnt spesiefikt i lovens forarbeider når §135a ble utvidet til å gjelde symboler. Og nei, mot mitt personlige ønske om likestilling i alt regelverk gjelder det samme ikke hammeren og sigden. Klag til din lokale stortingsrepresentant eller moderator.

Selvmål altså, kan ikke si at jeg den urettferdigheten engasjerer meg tilstrekkelig for selv å ta initiativet, dog om noen andre vil starte en diskusjon om dette tema er jeg villig til å uttrykke min støtte til deres "sak".

Tross alt syns jeg det er greit at man ser hvilke flagg man/andre seiler under.

Mitt flagg er vel klart nok håper jeg. Jeg står utenfor lovens rekkevidde og det morer meg ;)

Lenke til kommentar

Stemmer ikke Mussolini var Kommunist, og blandet kun sin Kommunisme med nasjonalisme for å drive frem Fascismen.

Nasjonalsosialisme = ikke rentebærende økonomi, folket eier ressursene.

Sosialisme = Rentebærende økonomi, eliten bestemmer hvem som er verdig å eie restene av ressursene etter at folket har blitt plyndret innenfra og utenfra.

Vesentlig forskjell med andre ord.

Det kunne virke som om jjkoggan var din sockpuppet siden du svarte på mine observasjoner om han.

Lenke til kommentar

Som kjent er jeg tilhenger av ytringsfrihet, og synes at hakekors som avatar burde være helt greit. Så lenge brukeren ikke beklager seg over å bli mistenkt for å være nynazist, selvsagt. Helt greit å kjenne lusa på gangen.

Uenig. Jeg har en svastika i avataren min, men av helt andre grunner enn for å vise at jeg bekjenner meg til nasjonalsosialismen, noe jeg ikke gjør. Å bruke dette gamle, flotte symbolet har ikke nødvendigvis mer å gjøre med nasjonalsosialisme enn at bruken av kors i forskjellige former automatisk antyder at man er kristen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...