Gå til innhold

Halvparten innvandrere i Oslo innen 2040

220 stemmer

1. 1. Ønsker du mer, mindre eller lik innvandring som nå?

• Mer
      9
    • Lik
      24
    • Mindre
      187

Anbefalte innlegg

Vil vi i opposisjonen oppnå seier for det vi har kjært, og som globalistene truer med å utslette med sine megastrukturer, konsumerings-helvete og forakt for kultur og etnisitet? Dette er uvisst. Men så lenge det fortsatt eksisterer medlemmer av vårt folk og en identitet om hvem vi er, kommer vi ikke til å gi oss. Fremtiden vil gi oss svarene.
Har du kopiert dette fra en Taliban-brosjyre eller noe? Det minner om noe de kunne ha skrevet.
Interessant! Jeg har ikke lest noen originale skrifter av Taliban, men kanskje vi har noen felles meninger? Hva som er problematisk med Taliban (om jeg ikke tar veldig feil nå), er at de høyst sannsynlig er av den oppfatningen at deres egen form for Islam bør spres over hele planeten.

Du tar feil. Taliban har aldri hatt noen ambisjoner om verdensherredømme. De har hele tiden stått for å verne om det de mener er "den rette" Afghanske kultur, og kjempet i mot utenlandsk/globalistisk påvirkning. (Det var Al Qaida som ville utbre verdensislamismen og rette militante angrep mot den vestlige verden.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil vi i opposisjonen oppnå seier for det vi har kjært, og som globalistene truer med å utslette med sine megastrukturer, konsumerings-helvete og forakt for kultur og etnisitet? Dette er uvisst. Men så lenge det fortsatt eksisterer medlemmer av vårt folk og en identitet om hvem vi er, kommer vi ikke til å gi oss. Fremtiden vil gi oss svarene.
Har du kopiert dette fra en Taliban-brosjyre eller noe? Det minner om noe de kunne ha skrevet.
Interessant! Jeg har ikke lest noen originale skrifter av Taliban, men kanskje vi har noen felles meninger? Hva som er problematisk med Taliban (om jeg ikke tar veldig feil nå), er at de høyst sannsynlig er av den oppfatningen at deres egen form for Islam bør spres over hele planeten.

Du tar feil. Taliban har aldri hatt noen ambisjoner om verdensherredømme. De har hele tiden stått for å verne om det de mener er "den rette" Afghanske kultur, og kjempet i mot utenlandsk/globalistisk påvirkning. (Det var Al Qaida som ville utbre verdensislamismen og rette militante angrep mot den vestlige verden.)

Takk for at du rettet opp feilen - jeg satte tross alt i parentes at jeg ikke var helt sikker på det utsagnet.

Vel, da ser jeg ikke noe problem i Talibans ønske i så måte. Dette betyr ikke at jeg er enig i alle aspekter av tradisjonell islamsk kultur i Afghanistan (ei heller er jeg enig i alt som kjennetegner den moderne globalkapitalistiske "kulturen"), men som nordmann og europeer er det ikke mitt ansvar å være dommer over afghanernes kultur og seder. Jeg er tross alt ikke sjåvinist eller imperialist.

Endret av Wyrd
Lenke til kommentar

Trøsten får være at det blir % vis mindre Nordlenninger i Oslo.

De var jo en pest og plage på 60-tallet og sikkert senere.

Ble jo da betraktet tidvis som værre enn både pakistanere og rotter.

Endret av Vårbris
Lenke til kommentar

SSB antar at antallet innvandrere i Oslo vil være mellom 40 og 56% i 2040 opp fra 28% idag.

Lurer på om hele fremmedfrykten er basert i de "demokratiske" idealer?

Altså, når de "fremmede" kommer i flertall vil de ha "rett" til å bestemme over oss "nordmenn"?

Tja, det er vel lettere å akseptere fremmedhatet, enn å revurdere ideen om at flertallet har noen naturlig rett til å herske over mindretallet. :)

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Jeg har absolutt ingenting imot innvandrere så lenge de oppfører seg og gjør sitt for landet. Det er ikke noe nytt at mange kommer til Norge for å "leeche" på velferden, men det er også mange etnisk norske som lever på trygd uten å gjøre en dritt.

Jeg synes vi bare skal importere folk med kunnskap, eller krigsflyktninger sånn som vi har holdt på. Om innvandreren har en kriminell bakgrunn burde de ikke sleppes inn. Om innvandreren gjør noe kriminelt før de får norsk statsborgerskap burde de sendes tilbake. Det burde forventes av invandrerene at de tilpasser seg sitt nye land, før de begynner å kreve noe av landet. Ulovlige innvandrere skal sendes ut med en gang, og lovlige burde få bo her i 5-10 år før de blir norske statsborgere. Det burde være obligatorisk norskkurs med tester som de må passere. Så lenge de oppholder seg i Norge skal de følge Norges lover og regler.

Jeg merker at mange muslimske innvandrere i dagens Norge lever som om de kan gjøre hva de vil. De kan være voldelige, forsøpler, og oppfører seg rett og slett respektløst. Disse vil vi ikke ha her, og burde sendes vekk.

Lenke til kommentar

SSB antar at antallet innvandrere i Oslo vil være mellom 40 og 56% i 2040 opp fra 28% idag.

Altså, når de "fremmede" kommer i flertall vil de ha "rett" til å bestemme over oss "nordmenn"?

Tja, det er vel lettere å akseptere fremmedhatet, enn å revurdere ideen om at flertallet har noen naturlig rett til å herske over mindretallet. :)

Jeg for min del synes det er en naturlig konsekvens at både lover og kulturelle skikker endres etter hva slags ønsker og behov befolkningen har. Derfor vil det jo på samme hvis være naturlig å innføre Islam som statsreligion dersom flertallet ønsket dette..

Hva jeg måtte mene om dette er ikke relevant om flertallet stemmer for dette.

Om det er ønskelig med Sharialover i Oslo eller ikke betyr ikke så mye om det er det flertallet ønsker.

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

Ok innvandrere, etniske, utleninger, innvandrere... dette "problemmet" fins overalt, vi lever et kort liv.

Men jeg lurer på ufo-folk på romvesener! Min venn sier at han sikker på at hvern annen er romvesen!!! Men de er flin å skjule dette!! Og du tar opp dette de bar med vilje gjør det til latter og tull fordi de romvesene er redd at kan de blir avslørt! Og de romvesener provoserer mennesker mot hverandre!!!

Min venn sier det!

Endret av vestenersnill
Lenke til kommentar

Alle "problemene" kan løses lett, vi er jo mennesker ifølge teorien etterkommerne av aper!

Men hvem som har første rett på jordan? Aper, mennesker eller romvesener?

Men jeg syns at norske er snille, og det gjør alle folk som ikke har norske røtter.

Jeg tror hvis hver enkel blir som denne mannen på bildet blir verden enda finere:

84c19dc2f5ba.jpg.

Hva dere tror om jeg går ut imorgen i Oslo og legger meg ned som den mannen for å hjelpe kvinnfolk? Hva kommer til å skje?

Folkene som er registrert på diskosjon.no har krav på et godt tilbudt, jeg kan bære ham/hun oppe på ryggen min helt til jobb og tilbake!

Men damene får enda bedre, jeg deler ut ikke bare blomster men også mitt tiltrekkende smil :).

Endret av vestenersnill
Lenke til kommentar

Verden vil sannsynligvis implodere...

Men blir fine damer imponert da av meg?

Jeg har en ide: jeg kan synge sang å dele ut blomster! :)

Jeg kjenner noka på ryggen ... er det vinger? Jeg vil fly over jordkloden og å kaste på dere stein (mener diamanter og smaragder) og penger.

Endret av vestenersnill
Lenke til kommentar

Jeg lurer på var noen innvandring inn til Sovjet?

Se på de smilende og glade ansikter, tror han store Stalin har sitt eget svar, han var jo den stor pappa over 140 nasjoner!

Pappa Stalin en kul mann,

Pappa Stalin er en sterk mann!

Pappa Stalin har stor familie!

Alle glad i ham!

cdd3cc8a11ec.jpg

dba2336a8b87.jpg

Lenke til kommentar

Etnosentrisme er nok mye eldre enn demokratiske idealer, og kommer heller ikke til å forsvinne i synlig fremtid. Det ledende politiske paradigmet i Europa de siste tiårene har hatt for seg at alt slikt kan "overvinnes" ved at alle utdannes til å ha de "rette" holdningene ("toleranse", sosial-liberale verdier osv), og at man slik kan realisere den globale utopiske drømmen om En Verden hvor alle lever side om side, hvor alle er snille og greie (fordi de har adoptert vestlige "demokratiske" verdier, solidaritet o.l.) konsumerister. Alle problemer som fremmedetnisk masseinnvandring til Europa skaper, kan stort sett skyldes på hvite rasister som fortsatt er intolerante på grunn av deres fordommer, som er en følge av deres kunnskapsløshet. Dette kan dog overvinnes, og deretter skal alt bli bra, og ingen skal bry seg om hudfarge, kultur og slike ting lenger (bortsett fra "kultur" som overfladisk underholdning eller eksotiske smaker, da).

Kommer dette prosjektet til å lykkes i lengden? Neppe. Jo mer innvandring vi får til Europa, jo større vil problemene bli, og den hvite befolkningen vil til slutt få nok. Visse instinkter stikker dypere enn global-sosialisters og global-liberalisters politisk korrekte indoktrinering og holdningsdannende arbeid. Den politikken de har ført de siste tiårene er en oppskrift på trøbbel, og ikke en naturlig "folkevandring" som kan sammenlignes med eksempler fra menneskehetens tidligere historie. Et slikt bevisst politisk forsøk på å "multikulturalisere" det egne folkets land er uten like i historien - en helt unik utvikling som i dets essens nesten utelukkende kjennetegner det moderne såkalte Vesten, og visse ideologiske impulser som har utviklet seg her, kanskje særlig siden 1968, selv om dette ikke var begynnelsen.

Problemet med denne utviklingen er at uansett hvordan fanatiske multikulturalister mener at verden egentlig bør være, er det et faktum at slike ting som etnisk og kulturelt fellesskap ikke er uvesentlig for folk flest. Mange gir etter for det ideologiske presset og forsøker å fremstå "tolerante" og positive til innvandrergruppene, men fortsatt foretrekker de fleste hvite å bo i hvite nabolag, og føler at dette er tryggere, mer innbydende og mer harmonisk. Dette gjelder også for land som USA, som har vært multietniske i lang tid. Dette her er instinkter det er umulig å fjerne fra virkeligheten, og den kontinuerlige innvandringspolitikken i Europa vil bli stadig mer problematisk i årene som kommer.

Jeg for min del synes det er en naturlig konsekvens at både lover og kulturelle skikker endres etter hva slags ønsker og behov befolkningen har. Derfor vil det jo på samme hvis være naturlig å innføre Islam som statsreligion dersom flertallet ønsket dette..

Hva jeg måtte mene om dette er ikke relevant om flertallet stemmer for dette.

Om det er ønskelig med Sharialover i Oslo eller ikke betyr ikke så mye om det er det flertallet ønsker.

Så om det er 60% muslimer (bare for å ta et eksempel) i Oslo, og resten ikke-muslimer (inkludert etniske nordmenn og øvrige europeere), så er det helt greit om muslimene ønsker å innføre Sharia for hele byen? Jeg tviler på at nordmennene vil mene det samme...

Endret av Wyrd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er det høyst usannsynlig at det blir et muslimsk flertall i Oslo, bare så det er sagt. Muslimer utgjør maksimalt 1/3 av innvandrerbefolkningen, noen mener så lite som 1/6. Det vil si 2-4% av befolkningen på landsbasis, kanskje 5-7% i Oslo.

Selv om vi antar at de er så mange som 1/3 av alle innvandrere, vil de jo aldri kunne bli flertall, selv om Oslo får 100% innvandrere. Med mindre flertallet fra alle andre innvandrergrupper - og alle nordmenn - rømmer byen til fordel for landsbygda. Eller emigrerer til Bergen, som undertegnede.;)

Og selv om de ble mange nok i Oslo ville de ikke kunne endre lovverket siden det er nasjonalt, ikke lokalt.

Så at de innfører sharia er lite sannsynlig. Et mer sannsynlig scenario - slik vi ser det i enkelte andre land - er at enkelt deler av sharia snikinnføres gjennom egne muslimske "konfliktråd" med politikernes samtykke.

Geir :)

Lenke til kommentar

.

Problemet med denne utviklingen er at uansett hvordan fanatiske multikulturalister mener at verden egentlig bør være, er det et faktum at slike ting som etnisk og kulturelt fellesskap ikke er uvesentlig for folk flest. Mange gir etter for det ideologiske presset og forsøker å fremstå "tolerante" og positive til innvandrergruppene, men fortsatt foretrekker de fleste hvite å bo i hvite nabolag, og føler at dette er tryggere, mer innbydende og mer harmonisk. Dette gjelder også for land som USA, som har vært multietniske i lang tid. Dette her er instinkter det er umulig å fjerne fra virkeligheten, og den kontinuerlige innvandringspolitikken i Europa vil bli stadig mer problematisk i årene som kommer.

Mindre kriminalitet pga innvandring til USA-

Cities that experienced greater growth in immigrant or new-immigrant populations between 1990 and 2000 tended to demonstrate sharper decreases in homicide and robbery," Wadsworth writes. "The suggestion that high levels of immigration may have been partially responsible for the drop in crime during the 1990s seems plausible

http://www.sciencedaily.com/releases/2010/05/100514094840.htm

Blanding mellom rasene øker med mindre segregering, problemene går ned, ikke øker. Påstand at problemene bare blir verre og verre og folk ikke tåler multikulturalisme stemmer ikke med fakta i de land som alltid har vært multikulturelle (Canada og USA for eksempel). Støtte for multikulturalisme bare øker, særlig blant de unge i disse land.

A record 14.6% of all new marriages in the United States in 2008 were between spouses of a different race or ethnicity from one another

• Most Americans say they approve of racial or ethnic intermarriage – not just in the abstract, but in their own families. More than six-in-ten say it would be fine with them if a family member told them they were going to marry someone from any of three major race/ethnic groups other than their own.
  • More than a third of adults (35%) say they have a family member who is married to someone of a different race. Blacks say this at higher rates than do whites; younger adults at higher rates than older adults; and Westerners at higher rates than people living in other regions of the country
  • http://pewsocialtrends.org/files/2010/10/755-marrying-out.pdf

50 percent of Silicon Valley engineering and technology startups were founded by immigrants

found that immigrants are almost 30 percent more likely to launch a business than non-immigrants. According to the study, roughly 16.7 percent of all new business owners in this country are immigrants, yet immigrants make up only 12.2 percent of the workforce in the U.S.

http://www.businessweek.com/smallbiz/content/nov2008/sb20081125_711355.htm

Det er mange fordeler til innvandring men alle innvandring er ikke like. Tiltrekker du de rette innvandrer så er det en stor fordel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...