insider Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Hei. Har i det siste hatt en del problemer med artifact både i windows (2d) og når jeg spiller (3d). Forværret seg en god del i det siste og er nå nesten ikke å bruke pcen lengere. Kan fungere helt fint hvis jeg rebooter maskinen men så dukker det plutselig opp igjen. Artifactene er store flimrende firkanter (Svart, Hvit, Grått)i Windows. I spilling er det for det meste lange streker over skjermen og store trekanter som er borte. Bruker nå Catalyst 12.1 og kortet er et ATI Radeon 5970 kort. Prøvd flere drivere og er samme på alle. Lest litt rundt det og en del sier at det er Rammen på skjermkortet som har tatt kvelden? Hva tror dere ? http://bildr.no/view/1130556 Endret 13. mars 2012 av insider Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Trur du kan skaffe deg nytt skjermkort. Har desverre ingen gode tips til å fikse det slik det er nå. Lenke til kommentar
insider Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Ingen ting man kan gjøre for å få sjekke 100% at det er skjermkortet som er defekt ? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 man kan teste det i en annen pc. Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 man kan teste det i en annen pc. Føler meg nesten litt dum som ikke tenkte på det :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå