AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Det er sånn at jeg har en far og en mor + 3 andre søsken. Problemet er at familien vår er fiender med hverandre, vi kan aldri gi hverandre klem eller noe som helst. Vi er rett og slett fiender. Det er sånn at mamma gjør meg utrolig sinna noen ganger, skriker etter meg, kaster ting etter, klikker på unødvendige ting som å legge et håndkle på plass. Da klikker jeg og det ender med sparking og banning til hverandre, og ender med blåmerker. Altså, jeg liker familien min godt, men har et par problemer som sagt, og jeg vil aldri gå fra dem. Mamma skriker uansett hva, om jeg er med venner, så skriker hu til mine små søsken osv.. Noen ganger er hu så ekkel med ungene at hu tar tak og holder fast og svinger ungene her og der. etterpå så kysser hu ungene på kinnet og forteller hvor glad hu er i dem.. Jeg skjønner ingenting Og så er det med pappa. Han er alltid skrikete og kjeftete, når jeg går ned kl 22.00 for å spørre han om noe skriker han og kjefter han til meg om at jeg skal gå til rommet mit og sove.. Når jeg er med pappa alene blir jeg nervøs, jeg ser for meg at han binder meg fast i en stol og tortuerer meg.. Liksom, jeg er utrolig glad i han, men nå jeg f.eks sier, jeg skal ha pc, jeg skal spill, jeg skal dit og datt hender det seg at han snur seg og kjefter utrolig høyt og mye på meg.. Klikker helt, noen ganger kaster han ting på veggen og ser veldig trist ut, begynner å sukke osv.. Jeg er drit lei av dette her selvom jeg er glad i familien min, jeg vil ha en familie der vi kan vise kjærlighet til hverandre.. Det er en liten ting jeg vil ta opp som jeg har vurdert og synes er veldig rart.. Det er det at jeg tolker det at mamma virker så veldig kåt på alt.. når jeg f.eks går med bokser sier hu til meg "har den vokst?" og sier at jeg har fått sæd på bokseren når jeg sov osv.. Noen ganger tar hun plutselig random på hånda mi ? wtf? Er det normalt bl.a mødre å snakke om f.eks privatlivet til sønnen? Ser ut som hu gjør absolutt ALT for å buste meg med å onanere eller noe annet.. Er dette normalt? Jeg er temmelig lei av å havne i slåsskamp med mamma og kjeftekrig mellom meg og pappa, vi har ALDRI hatt stunder der vi har hatt alvorsprat, uansett hva det gjelder. Jeg er dritt lei, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det var sånn at jeg startet med snus for å bli roligere, men endte med at mamma ransøkte rommet mitt og fant snusboks, sa ifra til pappa, og endte med at han begynte å gråte. Er det noen tips? Og nei, jeg er ikke villig til å gå med saken til barnevernet, eller snakke med f.eks helsesøster, så hu går til politiet elns med det.. Det er mange andre ting som skjer i huset, bare spørr i vei hvis dere vil vite mer om hva som skjer, for å svare på spørsmålene mine, takk. - Gutt 15 Postet av anonym: 8ece4eea6713f33be1372d0ca7a3dca9 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Med tanke på at du nevnte; jeg skal ha pc, jeg skal spill, jeg skal dit og datt hender det seg at han snur seg og kjefter utrolig høyt og mye på meg.. Klikker helt, Og snus Virker ut som de er bekymret for penger, tenker du fikk penger fra snusen fra de? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Du burde tenke litt mer på det å gå til barnevernet. Det er ikke slik at BV bare omplasserer barn, men kan også tvinge foreldrene dine til å f.eks gå til psykolog og jobbe mer for at familielivet skal bli bedre. 1 Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) "når jeg f.eks går med bokser sier hu til meg "har den vokst?" og sier at jeg har fått sæd på bokseren når jeg sov osv.. Noen ganger tar hun plutselig random på hånda mi ? wtf?" Det er totalt unormalt. og uakseptabelt oppførsel fra en forelder. Kanskje du er en av de som maser hele tiden om hva du vil ha osv videre og sånn masing blir vi foreldre lei av. Men sånn som du forklarer her ender ikke godt om du og foreldrene dine ikke er villig til å gjøre noe med det snarest. Endret 15. mars 2012 av Cruentus 1 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Kontakt barnevernet. Foreldrene dine er for pokker ikke gode for fem flate øre. "Har den vokst?" WTF? Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Folkens, dette er virkelig alvorlig! Som Buffy sa du må ta kontakt med barnevernet, detter er helt vilt at noen foreldre kan gjøre noe sånt!! Men dessverre kan ikke jeg komme på noen tips, virkelig lei for det men dette er veldig alvorlig! PS: håper du tar GODT GODT! vare på søkene dine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå