TheKims Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Noen som vet hva som er feil? Får denne meldingen 5-6 ganger om dagen å det begynner å bli litt små irriterende. Noen kyndige som kan hjelpe? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 nja, kan jo være 1024 grunner til det. De vanligste årsakene er virus (og annet søppelware) eller ustabil hardware. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Virus er jeg 99% sikker på det ikke er. Har kjørt scan med Mbam, Sas og Security Essentials uten å hatt noen virus på maskinen. Visst det er Hardware feil så skulle det vel ha vist seg feil med flere ting? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Jojo, men siden jeg bare leker synsk (er jo ikke det da) så er dette den mest plausible teorien jeg hadde. Viss du er sikker* så kan det jo hende du har noen drivere som ikke burde vært installert. * kan aldri være sikker i disse tider med lumske programmer som er skreddersydd for å unngå å bli oppdaget av antivirus/antispyware Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2012 Fikk Googlet meg frem til en løsning. Måtte bare avinstallere Asus webstorage så ble jeg kvitt problemet Så at de fleste som hadde samme problem som meg hadde Asus. Merkelig at de ikke har fikset feilen enda Lenke til kommentar
hermljos Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Og et tips til deg: ikke ha flere antivirus installert samtidig, det ender bare opp med at de jobber opp mot hverandre og får ikke gjort noen verdens ting. Bra du fikk fikset problemet ditt btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå