gnus Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...KUF02S&toc=5802 Sånn bare må jeg ha Skulle bare vist hvor lang kabelen var Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 med mitt kjempesyn tipper jeg at kabelen er 40cm med usb-pluggen og fram til viften. ca 45 cm med viften selv. noen som gidder og kjøpe den og sjekke? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 De selger den i en mac butikk i oslo Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 altså... jeg diskuterte den med min fetter på webcam samtale @ msn osv og faktum med den saken er at de som ikke har usb-porter foran på kabinettet + har kabinettet i samme høyde som seg selv, KUN får kjølt knærne... Den er definitivt noe som kun passer for laptop's og de som har pcen i ovennevnte posisjon... man har jo aldri hørt "og etter litt hardcore gaming så svetter jeg så jæv*** på knærne atte"? Tåpelig produkt for tåpelige kjøpere sier nå jeg... Lenke til kommentar
gather Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 lett at de med usbhub kan bruke den og daaaa!"!!! Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 altså... jeg diskuterte den med min fetter på webcam samtale @ msn osv og faktum med den saken er at de som ikke har usb-porter foran på kabinettet + har kabinettet i samme høyde som seg selv, KUN får kjølt knærne... Den er definitivt noe som kun passer for laptop's og de som har pcen i ovennevnte posisjon... man har jo aldri hørt "og etter litt hardcore gaming så svetter jeg så jæv*** på knærne atte"? Tåpelig produkt for tåpelige kjøpere sier nå jeg... lol @deg eller? er noen av oss som har usb utgang ved skjermene våre, tastaturet, og noen som har alt i et. genialt produkt som koster 150kr mindre på mp en mac butikkene, man får samme saken med lys og, håper mp tar inn de og, fine som tastatur lys for de som ikke vil ha no konstant Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Går vell fint an og ta en usb-kabel-forlenger ? Lenke til kommentar
gnus Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Går vell fint an og ta en usb-kabel-forlenger ? Blir vel kanskje litt problemer der siden forlengeren er slapp mens vifte kabelen er stiv og heile greia detter ned.. Eller ? Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 De selger den i en mac butikk i oslo De selger den på Telehuset på Alnabru også.. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 [annonsemodus]Noen i Tromsø som skal bestille noe fra Microplex i nærmeste fremtid, og som lar meg bestille denne "viften" sammen med hun/ham? [/annonsemodus] Den var jo bare helrå, bare så synd at jeg ikke skal ha noe fra microplex akkurat nå. Litt kjipt å betale 150kr i frakt for denne da. Lenke til kommentar
Colapant Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Går vell fint an og ta en usb-kabel-forlenger ? Blir vel kanskje litt problemer der siden forlengeren er slapp mens vifte kabelen er stiv og heile greia detter ned.. Eller ? tape er en fin ting... Lenke til kommentar
gnus Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Går vell fint an og ta en usb-kabel-forlenger ? Blir vel kanskje litt problemer der siden forlengeren er slapp mens vifte kabelen er stiv og heile greia detter ned.. Eller ? tape er en fin ting... joda det går vel fint det.... Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Går vell fint an og ta en usb-kabel-forlenger ? Blir vel kanskje litt problemer der siden forlengeren er slapp mens vifte kabelen er stiv og heile greia detter ned.. Eller ? tape er en fin ting... ellers trenger du sikkert ikke allt for mange meter stiv kabel for å sette vifta på plass.. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Virka stilig, er jo en liten rånefaktor med litt modding Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Er litt fet den vifta ja, men spørsmålet er: Har man bruk for den? Ikke noe jeg svir av 150 kr på. Lenke til kommentar
Colapant Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Er litt fet den vifta ja, men spørsmålet er: Har man bruk for den? Ikke noe jeg svir av 150 kr på. Ja man har bruk for den... tenk at du sitter på lan æ svetter som en annen gris, ville det da ikke være genialt med en liten diskre vifte som nesten ikke tar noen plass som man kan sette mot ansiktet og kjøle seg med? (kosten nå da også bare 95kr :wink: ) Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Litt offtopic :: Har noen sett USB sigarettenner? Tenkte isåfall å modde en inn i 3,5"'eren, ehe Lenke til kommentar
Colapant Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Har akkurat fått 1 stk. snake fan levert ... konkusjon: viftehals/kabel 40cm lang og den bråker som et annet uvær... Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Litt offtopic :: Har noen sett USB sigarettenner? Tenkte isåfall å modde en inn i 3,5"'eren, ehe Jaja, da hadde du ikke kunnet brukt usb porten noe mer Dessuten leverer den bare 5v... Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 kjøler den bra da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå