fullifaencom Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Har Abit NF72.0 kort, med en barton 2500+ cpu. Hvilket minnet skal jeg velge (skal ha 2x 512MB)? Idag har jeg pc2700 men det er jo umulig å få overklokket med dette minnet (iallefall mitt dritt minne). Tips folkens? (helst fra komplett.no) Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Twinmos PC3200 m/Winbond Med det minne kan du kjøre høy frekvens og bra timings. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Twinmos PC3200 m/Winbond Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Twinmos PC3200 m/Winbond Lenke til kommentar
Dragon-Reborn Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Twinmos PC3200 m/Winbond Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Ikke poeng med mer en pc3200? Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Ta en titt på Snekker'n sin test Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Ta en titt på Snekker'n sin test Kan ikke ta med den testen når det ikke ble testet med Twinmos PC3200 m/Winbond, og i tillegg er det testet med P4 hovedkort.. Du skal lete lete lenge etter brikker som klarer lavere timings og høyere hastighet enn Twinmos PC3200 m/Winbond til samme prisklasse. Har selv kjørt brikkene på 225Mhz FSB med timingene 2-2-2-6 i dual DDR, og det var på 2.8v. Jeg vet enda ikke hvor bra brikkene er siden jeg ikke har klart å makse de ut enda. Har hørt om mange som har kjørt 240-250Mhz FSB med litt slakkere timings. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Ok, da tror jeg at jeg går for dem ;-) Venter til mandag, for da kan jeg se om det er noe spennende på ukenstilbud også.... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Visst du ikke har det så veldig travelt , kan jeg nevne at jeg får TwinMos Twister til test i neste uke. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Ikke poeng med mer en pc3200? Det er en veldig bra og overklokkingsvennlig brikke. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Er det garantert at man kan kjøre Dual DDR hvis man kjøper 2 like brikker? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Er det garantert at man kan kjøre Dual DDR hvis man kjøper 2 like brikker? ja. hvis brikkene er like så. og hvis hk'et ditt støtter dual. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Du skal lete lete lenge etter brikker som klarer lavere timings og høyere hastighet enn Twinmos PC3200 m/Winbond til samme prisklasse. Hva med OCZ ram Den er sertifisert til å klare høyere hastigheter enn twinmos, den har kobber heatsinks som ser utrolig bra ut og leder varme veldig bra. Den koster også mindre enn twinmos. Er en review av brikkene her Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Du skal lete lete lenge etter brikker som klarer lavere timings og høyere hastighet enn Twinmos PC3200 m/Winbond til samme prisklasse. Hva med OCZ ram Den er sertifisert til å klare høyere hastigheter enn twinmos, den har kobber heatsinks som ser utrolig bra ut og leder varme veldig bra. Den koster også mindre enn twinmos. Setifiser til å klare høyere hastigheter? Er ikke så rart når det er PC3500.. I tillegg så skulle han helst ha fra komplett.no, ikke fra en billig webshop som ikke eier service. Dessuten tror jeg Twinmos vil klare samme hastighet uten for alt for stor trøbbel.... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Du skal lete lete lenge etter brikker som klarer lavere timings og høyere hastighet enn Twinmos PC3200 m/Winbond til samme prisklasse. Hva med OCZ ram Den er sertifisert til å klare høyere hastigheter enn twinmos, den har kobber heatsinks som ser utrolig bra ut og leder varme veldig bra. Den koster også mindre enn twinmos. Setifiser til å klare høyere hastigheter? Er ikke så rart når det er PC3500.. I tillegg så skulle han helst ha fra komplett.no, ikke fra en billig webshop som ikke eier service. Dessuten tror jeg Twinmos vil klare samme hastighet uten for alt for stor trøbbel.... Enig der , kan forøvrig nevne at jeg har sendt forespørsel om å få teste OCZ brikkene, men har ikke fått noe svar enda Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Setifiser til å klare høyere hastigheter? Er ikke så rart når det er PC3500.. I tillegg så skulle han helst ha fra komplett.no, ikke fra en billig webshop som ikke eier service. og grunnen til det er at jeg har alltid vært fornøyd med servicen hos komplett, og ser da ikke noe grunn til å handle andre steder ;-) Går for 3200 brikkene, de er jo en del billigere enn brikkene jeg hadde tenkt å kjøpe først :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå