konduktans Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg leste at IE har blitt en av de raskeste og beste nettleserne, og jeg tenkte å gi den en sjanse. Problemet, for min del, er at GUI er idiotisk satt opp. Bruker nyeste versjon(IE9), og det ser slik ut: Jeg vil at det skal se mer slik ut: Er det mulig? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 IE9 er ganske bra, men tror ikke du kan gjøre noe med Gui'et. Men du kan få fullskjerm med F11-tasten. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Det jeg ønsker er akkurat adresselinje som den i fullskjerm, men med oppgavelinje og adresselinje som ikke forsvinner automatisk. Kanskje jeg bare skal venne meg til å bruke fullscreen-mode til vanlig. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Det går å slå av auto hide i full screen mode, og hvis jeg lukker IE mens jeg er i full screen, så dukker det opp i full screen når jeg starter IE igjen. Awesome! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå