Ydidia Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Hei, jeg trener hver dag og har greie på hva jeg skal og ikke skal spise, for jeg prøver nå for tiden og frem til sommer å duffe(gå ned i fett%) Men det jeg er fryktelig dårlig med er at jeg er så veldig kresen med å få i meg mye vann... for vann hjelper på forbrenningen gjør det ikke ? og jeg vet at vann ikke har kcal... men jeg blir så fort oppblåst nede ved magen... som jeg allerede har slitt med å få bort.. og har litt igjen som jeg jobber med å få bort ved å gå/jogge om morningen før jeg spiser frokost. og når jeg ser at jeg har blitt oppblåst rundt omkring i kroppen så får jeg så dårlig selvtillit :/ selv om jeg vet at det bare er væske.... Men har det seg slik at hvis 2 stykker som veier like mye og har like mye muskelmasse, skal gå ned i vekt... og bare en av dem drikker mye vann om dagen... tror dere man ville ha sett mere resultater på han da? og alt vannet du har i kroppen vi til slutt skylles ut igjen sant ? sånn at du blir mer markert igjen enn hvis du har masse vann i kroppen ?... litt langt, vet det. Men håper noen vil hjelpe. Takk. Lenke til kommentar
Boondocker Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Eneste jeg har HØRT, er at kaldt vann, nærmest frysepunktet, når du drikker dette, vill kroppen bruke energi på å varme det opp til aktuell temp. 37 grader. Om vann hjelper på selve forbrenningen er jeg i tvil på. Lenke til kommentar
storken Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Å drikke kaldt vann har minimal innvirkning på forbrenningen. Drikker du mye vann, må du pisse mye. For høyt vanninntak skyller ut viktige salter, for lavt vanninntak er ikke bra det heller. Drikk når du er tørst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå