Gå til innhold

Vann + fettforbrenning

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trener hver dag og har greie på hva jeg skal og ikke skal spise, for jeg prøver nå for tiden og frem til sommer å duffe(gå ned i fett%) Men det jeg er fryktelig dårlig med er at jeg er så veldig kresen med å få i meg mye vann... for vann hjelper på forbrenningen gjør det ikke ? og jeg vet at vann ikke har kcal... men jeg blir så fort oppblåst nede ved magen... som jeg allerede har slitt med å få bort.. og har litt igjen som jeg jobber med å få bort ved å gå/jogge om morningen før jeg spiser frokost. og når jeg ser at jeg har blitt oppblåst rundt omkring i kroppen så får jeg så dårlig selvtillit :/ selv om jeg vet at det bare er væske.... Men har det seg slik at hvis 2 stykker som veier like mye og har like mye muskelmasse, skal gå ned i vekt... og bare en av dem drikker mye vann om dagen... tror dere man ville ha sett mere resultater på han da? og alt vannet du har i kroppen vi til slutt skylles ut igjen sant ? sånn at du blir mer markert igjen enn hvis du har masse vann i kroppen ?... litt langt, vet det. Men håper noen vil hjelpe. Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...