Gå til innhold

Trenger å låne/leie Nikkor 85mm f1.8/f1.4

Anbefalte innlegg

Har et prosjekt som skal gjennomføres førstkommende helg og trenger tre stk Nikkor 85mm f1.8! Har prøvd Underskog, FaceBook, FotoVideo, foto.no og Nikon Norge. Jeg har ett selv (og nå fått låne ett!), så skarve ett stk. er alt jeg trenger! Noen som kan hjelpe meg? Ettersom dette er et kunstprosjekt vanker det vin som valuta, heder og ære!

D3S_1442-600.jpg

Edit:

Jeg ser nå at det hadde vært sympatisk av meg å komme med litt personlig informasjon. Mitt navn er Carsten Aniksdal, jeg er fotograf og bor og arbeider i Oslo og holder for tiden til på Atelier Nord sitt prosjektrom på Kunstenrnes Hus hvor jeg skal lage et animert portrett. Til dette bruker jeg 3 stk. Nikon D700 med like objektiver. Jeg har en 85mm f1.8 fra før og tenkte det muligens var lettere å få lånt to til enn tre andre. Men det virker som 85mm f1.4 er mer tilgjengelig, så dette er selvsagt interessant. Trenger i så fall kun to stk. til ettersom jeg allerede har skaffet det første! Mer informasjon om meg og hva jeg jobber med kan finnes på min hjemmeside: carstenaniksdal.com

85-14-KEN_7461-460.jpg

Endret av Aniksdal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil tro det er lite sannsynlig at du får låne noe her inne med 1 innlegg, og null informasjon om deg selv.

Men ellers pleier det å være noen som er villige til å låne og dele litt utstyr her inne. Iallefall med de som de vet en del om og har vært her en stund.

Lenke til kommentar

Mange her som er interessert i kunstirske prosjekter så helt umulig er det kanskje ikke.

Kan også være en ide og fortelle hvor du bor så man kan stedfeste det for aktuelle utlånere, legg gjerne med en form for garanti så utlåner føler seg komfortabel med og låne objektivet ut.

Lenke til kommentar

Jeg ser nå at det hadde vært sympatisk av meg å komme med litt personlig informasjon. Mitt navn er Carsten Aniksdal, jeg er fotograf og bor og arbeider i Oslo og holder for tiden til på Atelier Nord sitt prosjektrom på Kunstenrnes Hus hvor jeg skal lage et animert portrett. Til dette bruker jeg 3 stk. Nikon D700 med like objektiver. Jeg har en 85mm f1.8 fra før og tenkte det muligens var lettere å få lånt to til enn tre andre. Men det virker som 85mm f1.4 er mer tilgjengelig, så dette er selvsagt interessant. Trenger i så fall kun to stk. til ettersom jeg allerede har skaffet det første! Mer informasjon om meg og hva jeg jobber med kan finnes på min hjemmeside: carstenaniksdal.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...