nysgjerrigper123 Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Ehm.... Fremgangsmåte? Han solgte noe som er ulovlig, nemlig en wow account. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Hvordan skal vi kunne gjette detaljer rundt saken når du ikke sier noe? Legg alle kortene på bordet om du forventer å få hjelp Du må begynne et sted, og det er å klage. Ellers vil du ikke få noe uansett. Og den mest naturlige å klage til blir Paypal. Siden du har brukt de til å betale for noe du ikke har fått. Men naturligvis, om dette er en vare som ikke skal kunne omsettes så kan det jo og være at Paypal har retningslinjer som sier at dette ikke er lov, og du kan da risikere at de stenger kontoen din. I beste fall ignorerer de saken. Lenke til kommentar
nysgjerrigper123 Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Okei, vil egentlig ha han straffet... men det går vel ikke? Altså, jeg skulle kjøpe en wow account fra en i danmark, jeg sendte penger, fikk accen og han trakk den tilbake, what a classic thing Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Snakk med paypal. Ring han. Lenke til kommentar
festen Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg har gitt blaffen de gangene jeg har blitt blåst på ebay. Ikke helt det samme, men da slipper jeg å få revenge feedback, 100 % feedback er fint den gangen jeg skal selge noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå