Blåbær Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Det er ikke norske pupper på den tråden. Men flere aktuelle: Helene rask Linni Meister else kåss furuseth, selv om hun er litt tjukk og lesbisk Mira Craig Mona Riise Endret 20. mars 2012 av Blåbær Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 er det bare jeg som bryr meg om tits?? Bare du som lager tråd om sånt Har ei venninne som er treningsnarkoman og har ganske store hyller, men noen kjendis er hun ikke ... Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 det går over, vent til du blir 16 Man blir aldri lei pupper. Kanskje ikke pupper generelt, men synes ikke det er så viktig at de er på størrelse med meloner lenger. 1 Lenke til kommentar
-EZ Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Jeg mener å ha lest at England er landet med gjennomsnittlig største pupper? Mener å ha hørt det jeg og, riktig nok største i Europa. Kanskje ikke så rart når England er Europas feiteste folk... Endret 21. mars 2012 av -EZ Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Blir det det rett å ta med silikonpupper i denne tråden? Lenke til kommentar
-EZ Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Tenkte du på Dorthe Skappel nå? Uansett jeg kan være så grei å bidra litt. Eli Kari http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WLPhbxOesAY Isabella Martinsen Elin Tvedt Endret 22. mars 2012 av -EZ Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg tenkte faktisk på Linni Meister som var nevnt over. Trodde hun hadde falske bryster. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Nei, de er ekte Tatt fra bloggen hennes: Når man har lyst hår, silikonpupper og lys stemme(...) Endret 21. mars 2012 av Ozelot Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Var det noen som virkelig lurte på om de var ekte? Selv småbrystede kvinner som Dorthe Skappel har falske bryster. Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hanne sørvaag sine? Synes den dama er ganske så 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Sandra Lyng Haugen 3 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Store pupper telles ikke om du er feit. Hvorfor ikke? Samme som at sixpack ikke teller visst du er syltynn 3 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hun Sandra var slett ikke verst. Tok meg friheten til å google siden hun ble nevnt så mange ganger. 5 Lenke til kommentar
Hylleklubben Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 er det bare jeg som bryr meg om tits?? Bare du som lager tråd om sånt Har ei venninne som er treningsnarkoman og har ganske store hyller, men noen kjendis er hun ikke ... Bilde? Navn? Lenke til kommentar
PeterB Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 optimale bryster: stor grunnflate men ikke for utstikkende. brystene skal gå i en lang og harmonisk S sammen med rumpeballene Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Noen som vet om norske butikker som har BH til store bryster? Dama mi har 75 JJ, og det finnes ikke i vanlige butikker! Har bare funnet det på en utenlandsk nettbutikk til nå.. Er det så uvanlig? (JA, de er naturlige).. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Noen som vet om norske butikker som har BH til store bryster? Dama mi har 75 JJ, og det finnes ikke i vanlige butikker! Har bare funnet det på en utenlandsk nettbutikk til nå.. Er det så uvanlig? (JA, de er naturlige).. Det er vel bare å stikke innom ordentlige undertøysforetninger det? Se etter dem som selger Freya f.eks? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 JJ ? Er det en størrelse ? Uansett, til de som sier at "man slutter å like pupper når man er over 16" bør ta seg sammen. Pupper er det viktigste i verden. Det får kloden til å snurre. Det får sola til å skinne. Det er viktigere enn snus, store motorer og biff. Hadde alle menn vært bevisste på at pupper eksisterer, hadde det ikke vært krig i verden. OT: Jeg stiller meg bak de som nevner Sandra Lyng Haugen, selv om resten av jenta ikke er det helt store. Jeg må også nevne ho snuppa som var dommer i The Voice. Hadde ikke hun greie hyller? 1 Lenke til kommentar
ambisjon Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Hadde alle menn vært bevisste på at pupper eksisterer, hadde det ikke vært krig i verden. Eg er ueinig. Alle mine fiendar og alle mine slagsmål med andre gutar er eit indirekte resultat av store puppar på jenter. Jo større puppar som var orsaka, jo bitrare fiendar er vi den dag i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg