bengaltiger Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Hei. Jeg har noen spørsmål som jeg evt. trenger fornuftige svar på med kjennskap til akkurat den utdannelsen jeg vil ta. Jeg vil nå starte som privatist på NKI-nettstudier, og ta de nødvendige fagene for vg1 elektrofag, men jeg vil vite hvilket yrke der det er stort behov for fagarbeidere og rask læreplass, som vil sikre meg en stabil og godt lønnet jobb etter å ha fullført programfagene både fra vg1 og vg2. De jeg er mest interessert i er: Elektriker, telekommunikasjonmontør, kulde-og varmepumpemontør. Jeg leser på utlyste stillinger fra NAV sine sider f.eks, og der søkes det elektrikere i hytt og pine, men hvem vet hva som vil skje etter at jeg blir ferdig med utdannelsen. Hva ville evt. dere ha valgt, og det hadde vært fint hvis noen hadde svart av erfaring, som for eksempel har en utdannelse innen et av de yrkene jeg har nevnt. Endret 13. mars 2012 av bengaltiger Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Hei bengaltiger, les retningslinjene som sier at du må vente minst 24 timer før du kan bumpe en post. Og det er ikke sikkert folk vet svaret på det du spør om selv om de har lest posten din. Eneste jeg ser at du mangler ut ifra NKI og god lønnet jobb er at du må ha 2 års læretid med begredelig lønn i tilegg til vg1 og vg2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå