PrivatMat Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, men prøver her :-) Når jeg har vært innpå diskusjon.no med mobilen så har siden vært tilrettelagt for det, hvis dere skjønner hva jeg mener :-) Men her i sted så trykket jeg på "full versjon" knappen nederst på siden og nå er det så uoversiktlig. Må zoome og "flytte" på skjermen hele tiden. Så det jeg lurer på er altså hvordan jeg kan gå tilbake til mobilutgaven? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Hm, funker det ikke å velge mobiøskinnet fra dropdownen nede til venstre? Lenke til kommentar
PrivatMat Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Mulig jeg er helt blind :-P men jeg finner ikke noe sted å trykke. Lenke til kommentar
PrivatMat Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg fikk det til. Tømte loggen og slettet infokapsler og data. Da jeg gikk inn på diskusjon.no var mobilutgaven tilbake :-) Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Mange sider tilbyr dessverre ingen måte å komme seg tilbake til mobil-versjonen om man har valgt å vise desktop-versjonen. Da er det sletting av cookies ("informasjonskapsler") som er tingen. Mobile nettlesere tilbyr dessverre sjelden muligheten til å slette enkelt-cookies, eller alle cookies for en side. Dermed mister man alle innlogginger osv. Jeg tror man kan slette cookies for enkeltsider i iOS, under Safari-innstillingene. Så vidt jeg husker e ikke listen er ikke alfabetisk så det er ganske håpløst å finne rett side. Lenke til kommentar
PrivatMat Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Takker for svar :-) Da lærte jeg noe nytt i dag også ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå