Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Laser Tastatur

Anbefalte innlegg

Jeg jobber på et laboratorium der vanlige tastatur ikke kan brukes, og tenkte derfor jeg skulle prøve meg med "virtuelle tastatur". Det viser seg at dette ikke er vanlig hyllevarer på de forhandlerne jeg bruker. Er det noen som vet om en forhandler i Norge? Evt. en habil utenlandsk en?

Hvilke merker er de beste?

Er det noen som har virtuell mus også?

Noen som har erfaring med bruken av dette?

Det skal kun skrives små mengder med data. En setning i ny og ne. Og det skal brukes på en DeskTop eller eee-PC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor "virtuelle taster"? På grunn av vaskbarhet? Hvis så, så kan jo vanntette tastatur være en muighet.

Når det gjelder "virtuell mus", så kan jo en mulighet være et eksternt pekebrett, med multitouch. Apple har vel slike. Usikker på hvordan de fungerer på andre platformer. Tror jeg har sett andre produsenter av slike også.

Det kan være til hjelp hvis du spesifiserer hvilke fysiske krav det stilles til enhetene.

Lenke til kommentar

@sofTest: Lasertastatur vil være det mest ideelle for å renslighet. For å bruke et vanntett tastatur, må det også tåle høy exponering av UV lys, og kraftige kjemikalier for degenerering av DNA.

Har sett en mulig kandidat, men finner ingen forhandler her i Norge.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...