karoald Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Torebyge Bildet er fjernet. Beskrivelse: ......................................................................... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Det er smak og behag, men jeg liker det tunge ambiente uttrykket i kontrast mot den opplyste bebyggelsen i versjon 1 spesielt godt. Hvor er bildet tatt geografisk? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Her har du fått frem været på en flott måte! Lenke til kommentar
karoald Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Tusen takk begge to----dette er utsikten frå en Rorbu inn mot Brønnøysund sentrum-eg ligg flat i vinduskarmen å fotograferer --veret skiftet i ett sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg