Gå til innhold

Nikon D800 - kampanjepris! (too late...)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne stiller vel i kategorien: Når noe ser for bra ut til å være sant, så er det gjerne det!

Tja, kan ikke se noen grunn til at man ikke får den prisen så lenge de reklamerer på nettsiden sin.

Riktignok er det tre og en halv lapper under noen andre, men det er ikke som om de har bommet med komma eller noe :)

Endret av Jan R. Halvorsen
Lenke til kommentar

Denne stiller vel i kategorien: Når noe ser for bra ut til å være sant, så er det gjerne det!

Tja, kan ikke se noen grunn til at man ikke får den prisen så lenge de reklamerer på nettsiden sin.

Riktignok er det tre og en halv lapper under noen andre, men det er ikke som om de har bommet med komma eller noe :)

...og der var prisen justert til samme nivå som de andre.

Man burde altså slått til i går/i dag tidlig...

Lenke til kommentar

Jeg trodde vel at tilbudet var feil, og skrev mitt innlegg. Men etter at jeg hadde skrevet innlegget så sendte jeg inn en bestilling, trodde vel at jeg bare skulle få en melding i dag om at prisen var feil, og at de ikke kunne levere.

Jeg fikk mail fra dem i dag, om at prisen var feil og de nå hadde satt prisen opp igjen.

Men det som var positivt var at de som hadde bestillt til 18.200,- skulle få det til den prisen.

Men det var flere hundre på venteliste, så vi får se når det dukker opp noe. De visste ikke hvor mange de fikk fra leverandør.

Så du skulle slått til da Jan, om du ikke har gjordt det.

Lenke til kommentar

Jeg trodde vel at tilbudet var feil, og skrev mitt innlegg. Men etter at jeg hadde skrevet innlegget så sendte jeg inn en bestilling, trodde vel at jeg bare skulle få en melding i dag om at prisen var feil, og at de ikke kunne levere.

Jeg fikk mail fra dem i dag, om at prisen var feil og de nå hadde satt prisen opp igjen.

Men det som var positivt var at de som hadde bestillt til 18.200,- skulle få det til den prisen.

Men det var flere hundre på venteliste, så vi får se når det dukker opp noe. De visste ikke hvor mange de fikk fra leverandør.

Så du skulle slått til da Jan, om du ikke har gjordt det.

Jeg også trodde vel at de hadde forregnet seg, men som jeg skrev, når de annonserer en pris (som ikke er HELT åpenbart feil!) mener jeg at man får det til den annonsert pris.

Jeg har ingen planer om fullformat, så jeg la ikke inn bestilling - får håpe du får din!

Lenke til kommentar

De sier at vi får det til den annonserte prisen, så jeg får det nok.

Jeg hadde egentlig tenkt til å vente å se hva Nikon D800E hadde å by på når den kom i butikken, men jeg skulle vel bli kvitt dette igjen om jeg vil gå for E modellen.

Litt skummelt med slike tilbud som kan lede til impulskjøp.

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...