iverha2 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Komposisjonen er fantastisk, og det er godt å sjå at ikkje alle her inne er låst på å bruke tredelsregelen. Meget fint blikkpunkt med steinen, og redigeringa er blant det beste eg har sett her inne. (Etter min smak). Du får ett hakk under sekseren på skalaen, grunna tre ting: Litt for lyse parti med skummet og bølgene, litt for mørk stein (blikkpunktet.). I tillegg synes eg den flate steinen heilt i forgrunnen av bildet tar litt for mykje opppmerksomheit, du vil alltids finne (eller leite) etter dei tinga som skiller seg ut, og det gjer nettopp denne steinen på grunn av forma. Kunne godt vert en del av bildet, men her blir den et forstyrrande element halvvegs inn i bildet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Veldig spennende og godt uttrykk Ellers er det meste sagt av forrige kommentator Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Fantastisk godt bilde - bare å bøye seg i ren beundring! Mektig og flott uttrykk. Det er godt å ha noen å strekke seg etter Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Flotte fargenyanser - likte det godt! Lenke til kommentar
karoald Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Dette synest eg var eit flott bilde--fin komp--eg hadde vel lagt litt mer kontrast på forgrunnen. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Henger meg på de andre her......Et flott bilde fra Mølen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg