Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sovnet i fylla - ikke merket planlagt samleie

Anbefalte innlegg

Jeg ser den, men så var jo hensikten med dette rollespillet og teste det ut i ruset tilstand. Og det har mye med at jeg stoler på vedkommende. Vet jo at han ikke hadde leid inn folk, gjort ting jeg ikke ville, filma f.eks osv. Sånne ting. Sant det du sier der, men jeg kunne aldri satt meg i en slik situasjon på fest! F.eks sovnet på nach med bekjente eller ikke, ikke når man blir så bort vekk.... Da hadde jeg heller kommet meg hjem :) De fleste voldtekter skjer jo i fest sammenheng, og oftest bekjente.. Så er ikke rart det er mange mørke tall der ute, blir jo ord mot ord.. Og hvertfall ikke rart når jeg opplevde selv hvor ''lett offer'' man kan bli... Men blir jo en helt annen setting når det er noe man planlegger.

Joda. Men selv om det er avtalt, og man mener man kjenner seg godt, så er det en god regel å aldri utføre potensielle farlige/uønskede handlinger i rus. Erfaringsbasert kunnskap som er en av de første reglene i f.eks BDSM-miljøet. Tror du ikke finner en eneste seriøs side på nett som ikke understreker det momentet angående rus. For, når man er i situasjoner der man legger sitt følelsesliv totalt i en annens hender, som jo selvsagt er det man ønsker, er det veldig viktig at kommunikasjonen er til å stole på og at man er i full forståelse av hverandre. Og at man vet at den andre er kapabel til å gi informasjon, og at den som mottar kan forstå disse.

Men. Til syvende og sist må man selv komme til enighet om grensene. Om man er fullstendig klar over grensene og at grensene kan overskrides mye lettere under ruspåvirkning så er det forsåvidt greit for min del. Men erfaring er ikke dumt å høre på en gang i blant.

Ser poenget ditt. Men hensikten med dette var jo å ha rus involvert. Men at grenser overskrides mye lettere i ruspåvirket tilstand enn i edru, er det jo ingen tvil om. Man gir kanskje litt mer f... Så derfor er det viktig at man stoler på partneren. Så var ikke jeg så lett å kommunisere med under dette tilfellet da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert noen menn som tenner på det.... mange menn tenner jo på at jenta '' ikke vet noe '' ;)

Menn og kvinner. Det du beskriver omhandler makten og følelsen ved å gi makt til andre over seg selv.

Du har ett poeng der :)

Endret av anonym-56
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...