Malvado Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Men det med analsexen, han er jo stor av seg der nede, ikke så liten og jeg er ganske trang i rompa, så det får meg jo enda mer til å tvile.... Men glidemiddelet gjorde nok jobben en del enklere som du skrev. Postet av anonym: 6c1920fe2c30a5c21fa7d5e5549618c5 Når man er helt ruset så mister man en del funksjoner nedentil, man kan både urinere og drite på seg selv dessverre. Har selv vært alvorlig syk og mistet disse funksjonene i en kortere periode og da har man ikke noe motstand noen vei for å si det sånn. Det er heller ikke lengden som teller inn men bredden , er den like brei eller noe større enn en banan så tror jeg ikke det skulle være noe problem for ham å få den på plass, du kan jo spørre ham om han følte at det var trangt eller ei. Selvsagt jeg tviler på at det var enkelt heller , noe motstand bør han ha fått, men hvor mye kan jeg umulig vite ha ha En liten Veiledernotis følger : Anbefaler dere som deltar i tråden å holde dere til seriøse svar , enkeltposter med bilder eller banale innlegg vil bli vurdert av en moderator og kan få følger for dem som bryter rettningslinjene våre. -Veileder off. Endret 13. mars 2012 av Malvado 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Nice....... ironisk ment? Postet av anonym: 6c1920fe2c30a5c21fa7d5e5549618c5 Safety word kan ikke brukes når man er bedøvet. Men så lenge du har en kjerste som man stoler på , så er vel dette ganske hot Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Men det med analsexen, han er jo stor av seg der nede, ikke så liten og jeg er ganske trang i rompa, så det får meg jo enda mer til å tvile.... Men glidemiddelet gjorde nok jobben en del enklere som du skrev. Postet av anonym: 6c1920fe2c30a5c21fa7d5e5549618c5 Når man er helt ruset så mister man en del funksjoner nedentil, man kan både urinere og drite på seg selv dessverre. Har selv vært alvorlig syk og mistet disse funksjonene i en kortere periode og da har man ikke noe motstand noen vei for å si det sånn. Det er heller ikke lengden som teller inn men bredden , er den like brei eller noe større enn en banan så tror jeg ikke det skulle være noe problem for ham å få den på plass, du kan jo spørre ham om han følte at det var trangt eller ei. Selvsagt jeg tviler på at det var enkelt heller , noe motstand bør han ha fått, men hvor mye kan jeg umulig vite ha ha Anbefaler dere som deltar i tråden å holde dere til seriøse svar , enkeltposter med bilder eller banale innlegg vil bli vurdert av en moderator og kan få følger for dem som bryter rettningslinjene våre. Har hørt om tilfeller der det har skjedd, dritet på seg osv. Men tror jeg var ganske langt unna der... Han er brei så regner med han fikk litt motstand, han sa den måtte vies ut fo rå si det sånn Har bare hatt analsex en gang da jeg prøvde det for å erfare det, og ikke siden. Er veldig kresen på det området. Men lukkemuskelen var nok helt avslappet og da skal det nok ha vært mulig og gjort det... men forsatt vanskelig for meg og fatte at jeg ikke har merket noe, så blir jeg jo mere full på sprit enn øl og vin, da jg ikke drikker så ofte sprit, og drikker ikke ofte rent heller Veldig vin type. Men ville jo at eksperimentet skulle gjøres skikkelig Postet av anonym: 6c1920fe2c30a5c21fa7d5e5549618c5 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Nice....... ironisk ment? Postet av anonym: 6c1920fe2c30a5c21fa7d5e5549618c5 Safety word kan ikke brukes når man er bedøvet. Men så lenge du har en kjerste som man stoler på , så er vel dette ganske hot Stoler på han ja, og det var noe vi begge ville teste ut. Hvorfor syns du det er hot? Postet av anonym: 6c1920fe2c30a5c21fa7d5e5549618c5 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Nice....... ironisk ment? Postet av anonym: 6c1920fe2c30a5c21fa7d5e5549618c5 Safety word kan ikke brukes når man er bedøvet. Men så lenge du har en kjerste som man stoler på , så er vel dette ganske hot Stoler på han ja, og det var noe vi begge ville teste ut. Hvorfor syns du det er hot? Postet av anonym: 6c1920fe2c30a5c21fa7d5e5549618c5 Leste ikke hele inlegget, xp Whatever jeg er ikke anonym så jeg gidder ikke si noe Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 TS, du er ei tøff jente som tør å prøve. Dere har prøvd ut en greie som var et planlagt spill og har kanskje fått noen svar. Dette er én måte å bli bedre kjent med seg selv på. Jeg vil først og fremst rose dere for å tørre å være åpne, lekne og utforskende. Ingenting kan erstatte det. Dernest ang. analsex, det er helt klart mulig å ikke merke noe etter analsex om det har vært gjennomført på en bra måte. Ganske mange jenter klarer faktisk en større penis analt enn vaginalt når de har lært å slappe av skikkelig. 1 Lenke til kommentar
Anonyym.31 Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 TS, du er ei tøff jente som tør å prøve. Dere har prøvd ut en greie som var et planlagt spill og har kanskje fått noen svar. Dette er én måte å bli bedre kjent med seg selv på. Jeg vil først og fremst rose dere for å tørre å være åpne, lekne og utforskende. Ingenting kan erstatte det. Dernest ang. analsex, det er helt klart mulig å ikke merke noe etter analsex om det har vært gjennomført på en bra måte. Ganske mange jenter klarer faktisk en større penis analt enn vaginalt når de har lært å slappe av skikkelig. Takk for et seriøst svar Skal jo en del tillitt til for å utføre et slik type eksperiment.. Viktig å tørre å prøve nye ting seksuelt Så det er mulig altså, glidemidddelet og kondomen har nok gjort det mulig. Skal ta til meg det siste du skrev der Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 sove nå TS...... Postet av anonym: 26b90b7e474faf486dff514f1c5267f8 3 Lenke til kommentar
Anonyym.31 Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) sove nå TS...... Postet av anonym: 26b90b7e474faf486dff514f1c5267f8 Haha, på tide du forteller dem din opplevelse av eksperimentet vårt nyskjerrig selv når du vil røpe så lite..... ^^ Endret 14. mars 2012 av anonym-56 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 sove nå TS...... Postet av anonym: 26b90b7e474faf486dff514f1c5267f8 ?? Postet av anonym: 6c1920fe2c30a5c21fa7d5e5549618c5 Lenke til kommentar
Anonyym.31 Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2012 sove nå TS...... Postet av anonym: 26b90b7e474faf486dff514f1c5267f8 ?? Postet av anonym: 6c1920fe2c30a5c21fa7d5e5549618c5 Linket denne tråden til han som var med på hendelsen.... så er bare han som tuller litt Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Er fullt mulig det du forteller om. Jeg har blitt lurt den andre veien, kom hjem fra fest med dama og var klar for litt haraball i senga. Men etter at jeg hadde pussa tenna lå hun bare med rumpa bar imot meg. Så jeg bare begynte å kose litt før jeg sakte meg sikkert tredde den inn. Regna jo med at hun var våken men trøtt, og derfor ikke sa noe spesielt. Hun stønna jo og flytttet litt på seg slik at jeg skulle komme lettere til. Men hun spurte meg dagen etter, hadde vi sex igår? Ja, tok deg bakfra sier jeg. Åja, da har jeg sovet, for jeg husker du gikk for å pusse tennene, men ikkenoe mer. 2 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Jeg tviler faktisk ikke på at det er fult mulig å ha sex i fylla uten å vite det selv. Jeg har ikke hatt sex i fylla uten å vite om det, men har faktisk startet samleie mens vi begge sov. Ingen av oss husker noe før vi var godt i gang. Når det gjelder analsex, så er det veldig god plass hvis man bare bruker litt tid. Det er faktisk mer tøyelig enn "den normale inngangen". Selv om gutten er stor og jenta er "trang" (tror egentlig alle er trange i anus) så skal ikke det være noe problem bare man har godt med smøring og tar seg nok tid. At typen din klarte dette overasket meg ikke. Det med at man drite på seg selv skal litt til som regel, det krever vakum og et behov (gjerne litt løs mage også) så ville ikke vært bekymret for det. Jeg er personlig fan av analsex og synes det er dumt at så mange jenter forhåndsdømmer det, samt ofte har dårlige erfaringer. Det er mange feil og få rett måter å gjøre det på, dessverre opplever de fleste de negative.. EDIT: Kom over dette.. Endret 14. mars 2012 av bIsk0p 1 Lenke til kommentar
Anonyym.31 Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2012 Er fullt mulig det du forteller om. Jeg har blitt lurt den andre veien, kom hjem fra fest med dama og var klar for litt haraball i senga. Men etter at jeg hadde pussa tenna lå hun bare med rumpa bar imot meg. Så jeg bare begynte å kose litt før jeg sakte meg sikkert tredde den inn. Regna jo med at hun var våken men trøtt, og derfor ikke sa noe spesielt. Hun stønna jo og flytttet litt på seg slik at jeg skulle komme lettere til. Men hun spurte meg dagen etter, hadde vi sex igår? Ja, tok deg bakfra sier jeg. Åja, da har jeg sovet, for jeg husker du gikk for å pusse tennene, men ikkenoe mer. Endelig litt seriøse svar og få Så du tok henne bakfra altså, var du forsiktig da? Hehe, er jo mulig ja, hvis gutten er forsiktig.... Nå er jo jeg litt trang i det ''normale'' hullet, så jeg hadde merket om han hadde prøvd seg der om jeg sover... noe han har.. og IKKE lyktes ^^ Men da skal hun ha sovet tungt altså... kanskje hun drømte. Lenke til kommentar
Anonyym.31 Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg tviler faktisk ikke på at det er fult mulig å ha sex i fylla uten å vite det selv. Jeg har ikke hatt sex i fylla uten å vite om det, men har faktisk startet samleie mens vi begge sov. Ingen av oss husker noe før vi var godt i gang. Når det gjelder analsex, så er det veldig god plass hvis man bare bruker litt tid. Det er faktisk mer tøyelig enn "den normale inngangen". Selv om gutten er stor og jenta er "trang" (tror egentlig alle er trange i anus) så skal ikke det være noe problem bare man har godt med smøring og tar seg nok tid. At typen din klarte dette overasket meg ikke. Det med at man drite på seg selv skal litt til som regel, det krever vakum og et behov (gjerne litt løs mage også) så ville ikke vært bekymret for det. Jeg er personlig fan av analsex og synes det er dumt at så mange jenter forhåndsdømmer det, samt ofte har dårlige erfaringer. Det er mange feil og få rett måter å gjøre det på, dessverre opplever de fleste de negative.. EDIT: Kom over dette.. Tror ikke han tok seg så god tid (han liker ikke å røpe alt av hendelsen, og jeg som er så nyskjerrig!) Men hvis lukkemusklene i rompa var helt avslappet der og da og han brukte glidemiddel... så skal det vel gå da den vil vie seg ut... Men forsatt ikke heeeeeelt overbevist Men ser jo at de fleste svar her påstår at det er MULIG. Har hatt både god og dårlig erfaring med anal, og er nok en del som gjør feil ja... Hadde ikke noe ubehagelig opplevelse første gang. Men det er jo litt forbudt og skittent, ser heller på det som noe tennende enn noe tabu.. Men så lar jeg ikke hvem som helst ta meg der heller Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Ved rollespill/utlevelse av fantasier er det en gyllen regel om å aldri ruse seg. Grunnen er at grenseoverskridelse er så veldig lett å utføre. Tegn som en ved edru tilstand reagerte på, reagerer man ikke på når man er ruset. Tatt over til "fest" så bør man ikke ruse seg såpass at man forsvinner. Men det er jo noe man aldri skal snakke om. For man har jo "rett" til det. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Er fullt mulig det du forteller om. Jeg har blitt lurt den andre veien, kom hjem fra fest med dama og var klar for litt haraball i senga. Men etter at jeg hadde pussa tenna lå hun bare med rumpa bar imot meg. Så jeg bare begynte å kose litt før jeg sakte meg sikkert tredde den inn. Regna jo med at hun var våken men trøtt, og derfor ikke sa noe spesielt. Hun stønna jo og flytttet litt på seg slik at jeg skulle komme lettere til. Men hun spurte meg dagen etter, hadde vi sex igår? Ja, tok deg bakfra sier jeg. Åja, da har jeg sovet, for jeg husker du gikk for å pusse tennene, men ikkenoe mer. Endelig litt seriøse svar og få Så du tok henne bakfra altså, var du forsiktig da? Hehe, er jo mulig ja, hvis gutten er forsiktig.... Nå er jo jeg litt trang i det ''normale'' hullet, så jeg hadde merket om han hadde prøvd seg der om jeg sover... noe han har.. og IKKE lyktes ^^ Men da skal hun ha sovet tungt altså... kanskje hun drømte. Hun er ikkenoe særlig glad i slikt som " BIT TENNA SAMMEN; JEG GÅR INN TØRT! " Så ja, forsiktig, er alltid det. Lenke til kommentar
Anonyym.31 Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 Ved rollespill/utlevelse av fantasier er det en gyllen regel om å aldri ruse seg. Grunnen er at grenseoverskridelse er så veldig lett å utføre. Tegn som en ved edru tilstand reagerte på, reagerer man ikke på når man er ruset. Tatt over til "fest" så bør man ikke ruse seg såpass at man forsvinner. Men det er jo noe man aldri skal snakke om. For man har jo "rett" til det. Jeg ser den, men så var jo hensikten med dette rollespillet og teste det ut i ruset tilstand. Og det har mye med at jeg stoler på vedkommende. Vet jo at han ikke hadde leid inn folk, gjort ting jeg ikke ville, filma f.eks osv. Sånne ting. Sant det du sier der, men jeg kunne aldri satt meg i en slik situasjon på fest! F.eks sovnet på nach med bekjente eller ikke, ikke når man blir så bort vekk.... Da hadde jeg heller kommet meg hjem De fleste voldtekter skjer jo i fest sammenheng, og oftest bekjente.. Så er ikke rart det er mange mørke tall der ute, blir jo ord mot ord.. Og hvertfall ikke rart når jeg opplevde selv hvor ''lett offer'' man kan bli... Men blir jo en helt annen setting når det er noe man planlegger. Lenke til kommentar
Anonyym.31 Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 Er fullt mulig det du forteller om. Jeg har blitt lurt den andre veien, kom hjem fra fest med dama og var klar for litt haraball i senga. Men etter at jeg hadde pussa tenna lå hun bare med rumpa bar imot meg. Så jeg bare begynte å kose litt før jeg sakte meg sikkert tredde den inn. Regna jo med at hun var våken men trøtt, og derfor ikke sa noe spesielt. Hun stønna jo og flytttet litt på seg slik at jeg skulle komme lettere til. Men hun spurte meg dagen etter, hadde vi sex igår? Ja, tok deg bakfra sier jeg. Åja, da har jeg sovet, for jeg husker du gikk for å pusse tennene, men ikkenoe mer. Endelig litt seriøse svar og få Så du tok henne bakfra altså, var du forsiktig da? Hehe, er jo mulig ja, hvis gutten er forsiktig.... Nå er jo jeg litt trang i det ''normale'' hullet, så jeg hadde merket om han hadde prøvd seg der om jeg sover... noe han har.. og IKKE lyktes ^^ Men da skal hun ha sovet tungt altså... kanskje hun drømte. Hun er ikkenoe særlig glad i slikt som " BIT TENNA SAMMEN; JEG GÅR INN TØRT! " Så ja, forsiktig, er alltid det. hahaha, det forstår jeg godt. Viktig at det er vått.... Han hadde først fingra anusen og det ''normale'' hullet samtidig..... uten noe reaksjon. Var vel litt for å teste om jeg merket det eller ikke, men jeg sovna jo med stigende rus..... Og sove med stigende rus kan være farlig hvis vedkommende kaster opp (ligger på ryggen), og kan bli kvælt. Men hadde jeg ikke sovet med stigende rus ville jeg heller ikke blitt så ''borte'' Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg ser den, men så var jo hensikten med dette rollespillet og teste det ut i ruset tilstand. Og det har mye med at jeg stoler på vedkommende. Vet jo at han ikke hadde leid inn folk, gjort ting jeg ikke ville, filma f.eks osv. Sånne ting. Sant det du sier der, men jeg kunne aldri satt meg i en slik situasjon på fest! F.eks sovnet på nach med bekjente eller ikke, ikke når man blir så bort vekk.... Da hadde jeg heller kommet meg hjem De fleste voldtekter skjer jo i fest sammenheng, og oftest bekjente.. Så er ikke rart det er mange mørke tall der ute, blir jo ord mot ord.. Og hvertfall ikke rart når jeg opplevde selv hvor ''lett offer'' man kan bli... Men blir jo en helt annen setting når det er noe man planlegger. Joda. Men selv om det er avtalt, og man mener man kjenner seg godt, så er det en god regel å aldri utføre potensielle farlige/uønskede handlinger i rus. Erfaringsbasert kunnskap som er en av de første reglene i f.eks BDSM-miljøet. Tror du ikke finner en eneste seriøs side på nett som ikke understreker det momentet angående rus. For, når man er i situasjoner der man legger sitt følelsesliv totalt i en annens hender, som jo selvsagt er det man ønsker, er det veldig viktig at kommunikasjonen er til å stole på og at man er i full forståelse av hverandre. Og at man vet at den andre er kapabel til å gi informasjon, og at den som mottar kan forstå disse. Men. Til syvende og sist må man selv komme til enighet om grensene. Om man er fullstendig klar over grensene og at grensene kan overskrides mye lettere under ruspåvirkning så er det forsåvidt greit for min del. Men erfaring er ikke dumt å høre på en gang i blant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg