Anonyym.31 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Jeg skulle eksprimentere med kjære om jeg kunne bli så borte av alkohol at han kunne hatt sex med meg UTEN at jeg merket noe. Har aldri opplevd noe av dette tidligere med noen. Men hadde sjeldent trua på at man kunne sovne i fylla og folk kunne ha et samleie og man ikke kan merke noe... så ville teste den grensen litt.. Da dette var planlagt så er det ikke voldtekt. Jeg drakk rent sprit (vodka) da jeg ville bli fort full.. (veier ca. 58 kg) Merket promillen ganske fort- Kom aldri i den god form stadiet, ble bare sløv og trøtt... så ble balansen dårligere etter hvert, måten jeg snakka på, og alt det der. Så la jeg meg, var ganske full... Vi hadde da sex her, ganske røff sex som jeg husker. Så gikk vedkommende ut for å se ferdig en film (husker ikke at han gikk ut) Mulig jeg sovnet på det tidspunktet. Drakk litt vann før jeg la meg... Midt på natta våkner jeg av at han slår mg JÆVLIG hardt i trynet.... og det var harde slag... Han hadde ''dengt'' trynet mitt i hvertfall 5 minutter uten at jeg hadde reagert, klappet til meg med begge hender osv. For å få meg våken.... Aldri vært så borte noensinne... Jeg våkna av at jeg fikk et kraftlig slag i trynet.. og ble litt irritert og sa faen ta deg elns, og merket jeg forsatt var full. (Han skulle vekke meg når han skulle legge seg) Jeg var våken litt, men sovna igjen.. så ga han meg et par slag til og da våknet enda mer. Jeg husket ignenting dagen etterpå, utenom sexen jeg hadde hatt mens jeg var våken. Husker altså ingenting fra da jeg sovnet til jeg våknet av slaget i trynet... Han hadde også tatt meg i rompa (noe jeg ikke praktiserer sekselt). Jeg ble nyskjerrig og ville han skulle demonstrere samleiet i våken tilstand og har forsatt vanskelig å tro at han klarte alt dette? Er det mulig jeg har blitt så borte vekk av alkohol at man ikke kjenner noe? Litt skremmende å tenke at jeg ikke merket noe..... Men var nå en erfaring det også Ville aldri sovnet i en slik tilstand på en fest, farlig greier.... Og at jeg var så vanskelig å vekke tyder på at jeg sov ganske dypt... Hvis han kunne gi meg de kraftig slagene uten at jeg følte smerte så kan han vel ha hatt samleie med meg og, og kanskje anal? men forsatt skeptisk... Noen erfaringer / meninger der ute? Kun seriøse svar takk Endret 13. mars 2012 av anonym-56 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Det jeg reagerer på er slagene han brukte for å vekke deg, her burde han ha gjort noe annet. I en liv og død situasjon stiller det seg annerledes, men dette er noe du bør tenke på, forhåpentligvis så er han ikke voldelig ellers. Hadde du forresten avklart på forhånd hva som var greit for han å gjøre mens du var full? Har du sagt nei til analsex før sånn at han burde ha forstått at det kanskje var over grensen? Har ikke opplevd at kona mi har blitt så full at jeg har kunnet hatt sex med henne mens hun sov, men har jo heller ikke testet det ut da sånn som dere gjorde. Personlig så liker jeg at begge to er med i akten og koser seg. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 No har eg lest deg og...? 9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Det jeg reagerer på er slagene han brukte for å vekke deg, her burde han ha gjort noe annet. I en liv og død situasjon stiller det seg annerledes, men dette er noe du bør tenke på, forhåpentligvis så er han ikke voldelig ellers. Hadde du forresten avklart på forhånd hva som var greit for han å gjøre mens du var full? Har du sagt nei til analsex før sånn at han burde ha forstått at det kanskje var over grensen? Har ikke opplevd at kona mi har blitt så full at jeg har kunnet hatt sex med henne mens hun sov, men har jo heller ikke testet det ut da sånn som dere gjorde. Personlig så liker jeg at begge to er med i akten og koser seg. Analsex er ikke noe jeg praktiserer i sexlivet mitt, men vet han har veldig lyst til å prøve det med meg. Så har ikke gitt han et nei på det området... Men sliter veldig med å tro at han har tatt meg i rompa, da rompehullet er ganske følsomt.. han har jo brukt kondom og glidemiddel.. og jeg er ganske trang i rompa da jeg ikke har analsex. Er ikke voldelig ellers nei, men han sa han hadde først sagt at jeg skulle våkne, men hadde ikke reagert.. så hadde han bare klappet til meg og ristet litt i meg, men forsatt ingen reaksjon... Ja, vi har jo sex ellers der vi koser oss og begge er med, men jeg ville liksom teste hvor lett ''offer'' jeg kunne bli. Skremmende og tenke på om jeg hadde sovnet i en slik tilstand på fest med ukjente f.eks. Mange voldtekter skjer jo i festsammenheng. Heldigvis var jo dette planalagt. Postet av anonym: 6c1920fe2c30a5c21fa7d5e5549618c5 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg FlinkeFreddy Skrevet 13. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 13. mars 2012 Hadde tenkt å skrive noe.. men hva faen skriver man etter å lest noe slikt ? 19 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Det er vist ikke unormalt at anus faktisk blir relativt "åpen" når man er helt avslappet, du var jo så og si bevistløs så det er jo ikke rart at han kom til uten problemer. Brukte han i tillegg kondom og glidemiddel så er det ikke så rart at han fikk det til. Jeg tviler faktisk ikke på at det er fult mulig å ha sex i fylla uten å vite det selv. 2 Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Sikker på at kjæresten din ikke har leid deg ut? Det er vist ikke unormalt at anus faktisk blir relativt "åpen" når man er helt avslappet Jasså? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Det er vist ikke unormalt at anus faktisk blir relativt "åpen" når man er helt avslappet, du var jo så og si bevistløs så det er jo ikke rart at han kom til uten problemer. Brukte han i tillegg kondom og glidemiddel så er det ikke så rart at han fikk det til. Jeg tviler faktisk ikke på at det er fult mulig å ha sex i fylla uten å vite det selv. Så du påstår at det hadde blitt enkelt? Ja, skulle han ha analsex ville jeg han skulle bruke kondom. Med tanke på hygienen også, og at man ikke skal gå fra anal til vaginal sex... Så du tror hendelsen var fysisk mulig? Hmm, alkoholer jo bedøvende og demper smerter.. Postet av anonym: 6c1920fe2c30a5c21fa7d5e5549618c5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Sikker på at kjæresten din ikke har leid deg ut? Det er vist ikke unormalt at anus faktisk blir relativt "åpen" når man er helt avslappet Jasså? Haha, dette var et ekspriment mellom meg og han, så det er ganske tvilsomt. Postet av anonym: 6c1920fe2c30a5c21fa7d5e5549618c5 Lenke til kommentar
Populært innlegg dysfunctional Skrevet 13. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 13. mars 2012 26 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Det er vist ikke unormalt at anus faktisk blir relativt "åpen" når man er helt avslappet, du var jo så og si bevistløs så det er jo ikke rart at han kom til uten problemer. Brukte han i tillegg kondom og glidemiddel så er det ikke så rart at han fikk det til. Jeg tviler faktisk ikke på at det er fult mulig å ha sex i fylla uten å vite det selv. Så skal det jo sies at han tenner på sovesex og da, noen gjør jo det. At de liker at vedkommende ikke vet noe, er vel en type fetisj det også. Postet av anonym: 6c1920fe2c30a5c21fa7d5e5549618c5 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Jasså? Faktisk. Nå sitter jeg faktisk ikke og stapper en finger opp i bakenden men prøver å få ut dritt hver eneste dag og det beste jeg personlig vet er å slappe av med en avis eller noe annet tidsfordriv og vips så er dritten ute. Akkurat den samme effekten som vi får når vi markerer et medlem for fremtidlig ute-sperring pga ymse poster som tviler på en veileder. Back on topic. TS : Så lenge dere begge er med på dette så ser jeg ikke noe problem i det hele tatt, eneste kan være alkoholinntaket så det kan jo være greit å se om det går an å rollespille det hele uten å være full? Om du nyter at han er dominant og han liker "settingen" så ser jeg ikke noe galt i det, bare sørg for at han også stiller opp til dine fantasier. 3 Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Jasså? Faktisk. Nå sitter jeg faktisk ikke og stapper en finger opp i bakenden men prøver å få ut dritt hver eneste dag og det beste jeg personlig vet er å slappe av med en avis eller noe annet tidsfordriv og vips så er dritten ute. Akkurat den samme effekten som vi får når vi markerer et medlem for fremtidlig ute-sperring pga ymse poster som tviler på en veileder. Oh please. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Jasså? Faktisk. Nå sitter jeg faktisk ikke og stapper en finger opp i bakenden men prøver å få ut dritt hver eneste dag og det beste jeg personlig vet er å slappe av med en avis eller noe annet tidsfordriv og vips så er dritten ute. Akkurat den samme effekten som vi får når vi markerer et medlem for fremtidlig ute-sperring pga ymse poster som tviler på en veileder. Back on topic. TS : Så lenge dere begge er med på dette så ser jeg ikke noe problem i det hele tatt, eneste kan være alkoholinntaket så det kan jo være greit å se om det går an å rollespille det hele uten å være full? Om du nyter at han er dominant og han liker "settingen" så ser jeg ikke noe galt i det, bare sørg for at han også stiller opp til dine fantasier. Setter pris på at du viser meg såpass mye forståelse Ser at noen reagerer med wtf. Men finnes mange fetisjer og fantasier der ute, og er man villige til å prøve de ut skal man få lov til det. Jeg var mere nyskjerrig på om jeg ville merke ting eller ikke, tenner jo på at han er dominant. Og han liker jo å være det. Men liker jo også at jeg bestemmer litt en gang i blandt. Og det med sex i fylla har vært et tema vi har diskutert lenge før vi testet det ut. Jeg hadde jo veldig vanskelig for å forstå at han klarte alt... Men husket jo så og si ingenting, så har muligens fått en blackout kombinert md dyp søvn... Ser ikke noe problem i det jeg heller så lenge det er planlagt og noe begge er med på! Hadde vært i en helt annen setting hvis jeg hadde sovnet på en fest og blitt voldtatt og ikke husket noe dagen etterpå... Kan prøve det. Postet av anonym: 6c1920fe2c30a5c21fa7d5e5549618c5 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Setter pris på at du viser meg såpass mye forståelse Ser at noen reagerer med wtf. Men finnes mange fetisjer og fantasier der ute, og er man villige til å prøve de ut skal man få lov til det. Jeg var mere nyskjerrig på om jeg ville merke ting eller ikke, tenner jo på at han er dominant. Og han liker jo å være det. Men liker jo også at jeg bestemmer litt en gang i blandt. Og det med sex i fylla har vært et tema vi har diskutert lenge før vi testet det ut. Jeg hadde jo veldig vanskelig for å forstå at han klarte alt... Men husket jo så og si ingenting, så har muligens fått en blackout kombinert md dyp søvn... Ser ikke noe problem i det jeg heller så lenge det er planlagt og noe begge er med på! Hadde vært i en helt annen setting hvis jeg hadde sovnet på en fest og blitt voldtatt og ikke husket noe dagen etterpå... Kan prøve det. Postet av anonym: 6c1920fe2c30a5c21fa7d5e5549618c5 Prøve i edru tilstand det samme. Postet av anonym: 6c1920fe2c30a5c21fa7d5e5549618c5 Postet av anonym: 6c1920fe2c30a5c21fa7d5e5549618c5 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Eh, håper du tullet når du sa at du skulle prøve å bli full i fest og se hva som hender der , selv om det skulle være en fetisj for deg som du ønsker å oppleve så må du huske på at man kan få uante problemer som man i ettertid ikke kan rette på : *Ødelagt nedentil (noen som stapper ei stor vodkaflaske opp i fitta eller anus for morro skyld?). *Kjønnsykdommer. *Ødelagt rykte for alltid. Mitt tips : Rollespill. Eller avtalt settingen med noen venner som dere kjenner og som ikke har sykdommer om dette er noe du ønsker å gjøre. Ellers så er jeg personlig ganske så forståelig for at vi har alle sammen forskjellige behov og kan tenne på mildt forskjellige ting , noen menn vil kanskje tenne på kvinner som er dominante mens andre menn ønsker at de skal kle seg som sauer eller små skolejenter. Som regel er dette helt normalt og ufarlig så lenge begge to er med på det og man er innenfor lovlighetens grenser. Edit : Ser du nå korrigerte litt, det var da bra ha ha ^_^ Endret 13. mars 2012 av Malvado Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Eh, håper du tullet når du sa at du skulle prøve å bli full i fest og se hva som hender der , selv om det skulle være en fetisj for deg som du ønsker å oppleve så må du huske på at man kan få uante problemer som man i ettertid ikke kan rette på : *Ødelagt nedentil (noen som stapper ei stor vodkaflaske opp i fitta eller anus for morro skyld?). *Kjønnsykdommer. *Ødelagt rykte for alltid. Mitt tips : Rollespill. Eller avtalt settingen med noen venner som dere kjenner og som ikke har sykdommer om dette er noe du ønsker å gjøre. Ellers så er jeg personlig ganske så forståelig for at vi har alle sammen forskjellige behov og kan tenne på mildt forskjellige ting , noen menn vil kanskje tenne på kvinner som er dominante mens andre menn ønsker at de skal kle seg som sauer eller små skolejenter. Som regel er dette helt normalt og ufarlig så lenge begge to er med på det og man er innenfor lovlighetens grenser. Edit : Ser du nå korrigerte litt, det var da bra ha ha ^_^ Haha, måtte korrigere ja ^^ Hahaha, han kunne aldri gjort noe slikt. Begge to er rene for kjønnsykdommer Og rykte skal litt til da det er noe som blir mellom meg og vedkommende. Ja, veldig enig med det siste du sier, så lenge begge to er med på det så ser jeg ikke noe galt i det. Postet av anonym: 6c1920fe2c30a5c21fa7d5e5549618c5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Eh, håper du tullet når du sa at du skulle prøve å bli full i fest og se hva som hender der , selv om det skulle være en fetisj for deg som du ønsker å oppleve så må du huske på at man kan få uante problemer som man i ettertid ikke kan rette på : *Ødelagt nedentil (noen som stapper ei stor vodkaflaske opp i fitta eller anus for morro skyld?). *Kjønnsykdommer. *Ødelagt rykte for alltid. Mitt tips : Rollespill. Eller avtalt settingen med noen venner som dere kjenner og som ikke har sykdommer om dette er noe du ønsker å gjøre. Ellers så er jeg personlig ganske så forståelig for at vi har alle sammen forskjellige behov og kan tenne på mildt forskjellige ting , noen menn vil kanskje tenne på kvinner som er dominante mens andre menn ønsker at de skal kle seg som sauer eller små skolejenter. Som regel er dette helt normalt og ufarlig så lenge begge to er med på det og man er innenfor lovlighetens grenser. Edit : Ser du nå korrigerte litt, det var da bra ha ha ^_^ Haha, måtte korrigere ja ^^ Hahaha, han kunne aldri gjort noe slikt. Begge to er rene for kjønnsykdommer Og rykte skal litt til da det er noe som blir mellom meg og vedkommende. Ja, veldig enig med det siste du sier, så lenge begge to er med på det så ser jeg ikke noe galt i det. Postet av anonym: 6c1920fe2c30a5c21fa7d5e5549618c5 Men det med analsexen, han er jo stor av seg der nede, ikke så liten og jeg er ganske trang i rompa, så det får meg jo enda mer til å tvile.... Men glidemiddelet gjorde nok jobben en del enklere som du skrev. Postet av anonym: 6c1920fe2c30a5c21fa7d5e5549618c5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Nice....... ironisk ment? Postet av anonym: 6c1920fe2c30a5c21fa7d5e5549618c5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg