stukeren Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Føler at jeg trenger en bibel nå, og har ikke lyst til å betale for den, er det noen som vet om noen nettsteder hvor man kan få tak i bibel, eller andre relligiøse skrifter gratis? Samma hvilket språk, eller religion! Takk for alle svar på forhånd! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg vet ikke om det faktisk funker, men du kan jo prøve å gå til din lokale prest og spørre. Si du har en nyfattet interresse for kristendommen og ikke har råd til en bibel. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) http://www.quittingheaven.com/qh_books/thesatanicbible.pdf Her finner du i alle fall én av dem, i PDF-format - helt gratis. Red.: Rettet mishandling av lenke. Endret 12. mars 2012 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
stukeren Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg vet ikke om det faktisk funker, men du kan jo prøve å gå til din lokale prest og spørre. Si du har en nyfattet interresse for kristendommen og ikke har råd til en bibel. God ide, kansje jeg skal ta meg en tur til kjærka til helgen . Jeg har absolutt ikke fattet noe interesse for kristendommen, selv er jeg ikke ateist, men REALIST muligens verdens beste "one person religion" hvor man tenker realistisk, og hyggelig 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg vet ikke om det faktisk funker, men du kan jo prøve å gå til din lokale prest og spørre. Si du har en nyfattet interresse for kristendommen og ikke har råd til en bibel. God ide, kansje jeg skal ta meg en tur til kjærka til helgen . Jeg har absolutt ikke fattet noe interesse for kristendommen, selv er jeg ikke ateist, men REALIST muligens verdens beste "one person religion" hvor man tenker realistisk, og hyggelig Hvis du sier du har en nyfattet interresse så funker det uansett om du er ateist eller kristen. Er du kristen, vel, da forteller du sannheten. Er du ateist får du den barnslige gleden av juge i kirka. 3 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Fikk min bibel fra Gratis-hylla i på den lokale bruktbutikken. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Ingen bok i verden, selv om den er skrevet av Dawkins, Hitchens eller Harris, som vil lage ateist fortere av deg enn bibelen, så jeg forslår at du leser den også jeg!!! Så kan du på det grunnlaget se om dette er en gud du har lyst til å tilbe... For hører du på juget til presten så kommer bare godbitene frem, de forteller deg aldri om den ekte naturen til denne guden, men juger om at dette er kjærlighetens gud også videre... Men hvem kjærlig og omtenksom gud oppretter et eget sted der folk som ikke tror på ham vil pines i evigheter egentlig? Så LES blekka også, ikke bare sett den i bokhylla!!! Men mindre du ikke vil se den gudens sanne natur da såklart.... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Hva med denne varienten? Ellers finner du også den som app ... Forøvrig er det fint å se at hvis noen bare så vidt flagrer med kjortelen, så medfører det umiddelbar frenetisk aktivitet hos Turboateisters Oppsøkende Team av Svovelpredikanter til Hjelp og Vanhjelp For Trengende Fåreskaller. Like moro hver bidige dag, uannsett tidspunkt Stå på! Edit: Rettet opp skrivefeil (mvh: Gud) Endret 13. mars 2012 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Kan laste ned masse bibler på Android market også. De er gratis. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Hald tråden sakleg. Humor kan de ta ein anna stad. 1 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Biblioteket er gratis Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Les her: http://www.bibel.no/sitecore/content/Home/Hovedmeny/Nettbibelen.aspx Lenke til kommentar
Croome Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Religionen er ikke, og har aldri vært gratis. Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) http://www.e-sword.net/downloads.html Meget god å ha, gratis også. Norsk språk følger med også. Endret 20. mars 2012 av LonelyMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå