Jonas Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 hei når jeg går fra pc'en min trykker jeg win-tast og l. da logger den seg av, men når skjerbeskytteren kommer på begyner CPU å bli fryktelig varm.. en gang var den oppe i 60!!! er det sånn det skal være?? hvordan kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Tja, det finnes jo skjermbeskyttere som er ekstremt slitsomme. "Skjermslitere" er vel et rettere ord da men Hvis det er en standardsparer så er det jo merkelig tho... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 jeg bruker overklokking sin... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 jeg bruker overklokking sin... Var det en spøk? :o Hvis ikke... Har du link? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 jeg bruker overklokking sin... Var det en spøk? :o Hvis ikke... Har du link? nope, ikke spøk... skjermsparer Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Takk. Den var ikke dum... Lenke til kommentar
znapper Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Det er da ikke så jævla rart at prosessoren din blir varm når du bruker denne, testa den kjapt her på laptoppen, task manager viste 100% cpu usage Bruk en annnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå