Sondre Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Hvorfor ikke gå for en Opel Omega? Eksempelvis denne. Eier selv Omega og er kjempefornøyd med det. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Som BARE har gått 272 000 km ? hahahaha 272 k km er ingenting så lenge bilen har fått ny olje når den skal og er pent behandlet. Men noen førstebil er det ikke, for førstebilen smeller man somregel alltid.. Hvis man er glad i å sveise rust, så er opel et bra valg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Ser noen klager på han som sa at RWD var veien å gå, i litt vel store ord. Jeg har 140k bak meg, 120 av disse i FWD, resten i RWD, pluss minus noen tusen. Som førstebil anbefaler jeg faktisk også RWD. Det er potensiale til mye mer moro i dem, men ingen sier du MÅ ligge brei med dem heller. Og framkommelighet.. Ja, jeg har ALDRI satt meg fast med min RX7 på vinteren, og brorparten av mine km med den ble lagt til grunne i fjor vinter. Jeg satt meg fast en gang, men det regner jeg ikke med siden det var i 20cm snø, så en.. si BMW X5 med RWD ville kommet seg løs, det går på bakkeklaringa uansett. RWD eller AWD for mer moro. Du får lette RWDer også, f.eks Corolla AE86, men disse er dyre, sjeldne og ofte rust på særlig dem fra Danmark pga salt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg har kun eid biler med FWD. Kunne jo selvfølgelig tenke meg en bil med RWD, men det er ikke krise akkurat. Du kan ha mye morro med den SAABen som ble posta på forrige side, og som første bil er 210hk mer enn nok, kanskje for mye for noen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg vil si at en RWD eller 4WD med 150hk kan gi mer moro all over enn enn FWD med 210hk. Om vinteren er en FWD med så mye hester like (u)brukelig som en med 100hk. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Audi A4 : Pen, elegant og sporty etter min mening Hyundai Coupe : Veldig sportslig, men forsatt litt billig design. Endret 25. mars 2012 av MrLG Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg vil si at en RWD eller 4WD med 150hk kan gi mer moro all over enn enn FWD med 210hk. Om vinteren er en FWD med så mye hester like (u)brukelig som en med 100hk. Og en 4wd med nedslitte sommerdekk og 125 hk er dødsmoro i rundkjøringer når det regner Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Audi A4 : Pen, elegant og sporty etter min mening Hyundai Coupe : Veldig sportslig, men forsatt litt billig design. Det hender at det kommer styla Hyundai Coupe (Tuscani) på salg. Som sånn denne for ca. 100 000. Denne har nettopp blitt solgt. BTW Audi blir fort en dyr bil... Endret 23. april 2012 av Heradon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Lambodører, 4 endestusser på en 1.6L og angeleyes? No offense, men det er FAIL. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Det hender at det kommer styla Hyundai Coupe (Tuscani) på salg. Som sånn denne for ca. 100 000. Denne har nettopp blitt solgt. BTW Audi blir fort en dyr bil... Noen av Tuscani modellene er pene, den der ble litt "too much" for min smak, men det er du som skal velge bil Går jo også ann å kanskje kjøpe en litt billigere en som ikke er rævkjørt, som den bilen der garantert er, og heller kanskje få noen til å modde for deg, evt selv. Her er den peneste bodykitet jeg forløpig har sett av den bilen(min mening selvsagt ) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå