Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe en "guttebil"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser noen klager på han som sa at RWD var veien å gå, i litt vel store ord.

 

Jeg har 140k bak meg, 120 av disse i FWD, resten i RWD, pluss minus noen tusen.

 

Som førstebil anbefaler jeg faktisk også RWD. Det er potensiale til mye mer moro i dem, men ingen sier du MÅ ligge brei med dem heller. Og framkommelighet.. Ja, jeg har ALDRI satt meg fast med min RX7 på vinteren, og brorparten av mine km med den ble lagt til grunne i fjor vinter. Jeg satt meg fast en gang, men det regner jeg ikke med siden det var i 20cm snø, så en.. si BMW X5 med RWD ville kommet seg løs, det går på bakkeklaringa uansett.

 

RWD eller AWD for mer moro. Du får lette RWDer også, f.eks Corolla AE86, men disse er dyre, sjeldne og ofte rust på særlig dem fra Danmark pga salt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det hender at det kommer styla Hyundai Coupe (Tuscani) på salg. Som sånn denne for ca. 100 000. Denne har nettopp blitt solgt. BTW Audi blir fort en dyr bil...

 

43_1220994717_xl.jpg

 

43_782938610_xl.jpg

 

Noen av Tuscani modellene er pene, den der ble litt "too much" for min smak, men det er du som skal velge bil :)

 

Går jo også ann å kanskje kjøpe en litt billigere en som ikke er rævkjørt, som den bilen der garantert er, og heller kanskje få noen til å modde for deg, evt selv.

 

Her er den peneste bodykitet jeg forløpig har sett av den bilen(min mening selvsagt :) )

 

Hyundai-coupe-bodykit.jpg

Hyundai-coupe-body-kit.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...