Sjuriss Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hei! I flere måneder så har jeg slitt med at jeg har "Moderat" NAT når jeg spiller på Xbox Live, jeg har åpnet opp alle portene som trengs og åpnes men alikavell funker det ikke. Jeg har gått igjennom flere guider og testet 2 typer av dette modemet og jeg vet at jeg har satt opp riktig ip adresse til klienten som skal ha åpne porter men alikavell så funker det ikke! Jeg har også restartet modemet mangen ganger, er det noen som vet hva jeg må gjøre? kan det være telenor har blokkert portene hos seg og at jeg må ringe til de? Har som sagt prøvd i flere måneder for og få dette til og fungere. Takker for svar! :-) Lenke til kommentar
tvervag Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Har du husket å titte på brannmuren Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hvis du har flere routere i nettet ditt kan dette skape problemer. Men om du er koblet rett til ZyXeL P-2602HWT-F3 via kabel eller trådløst så skal det vel egentlig holde med og aktivere UPnP i modemet noe som skal være aktivert ved standard instillinger. Lenke til kommentar
Sjuriss Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 Brannmuren er av og jeg har ingen ekstra modem/trådløs aksesspunkt koblet til, bruker kun det modemet jeg har snakket om. UPnP er også aktivert men fortsatt "moderate". Lenke til kommentar
Sjuriss Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Ingen som har noen andre ideer om hva som kan være galt? Lenke til kommentar
tvervag Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/ZyXEL/P-2602HWT-F3/XBOX360_Homefront.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå