Hundrelapp1 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hei, Jeg er en gutt på 15 år som fyller i mai. Jeg har ett par spørsmål angående lett motorsykkel lappen. Jeg har bestått ca. 10 teoriprøver på teoritentamen.no med mellom 3-1 feil. Tror dere jeg består den virkelige teoriprøven? Jeg skal ta den på torsdag og vil helst ikke stryke. Jeg har også et annet spørsmål. Jeg har bursdag 18. mai, og jeg har aldri kjørt lett motorsykkel før. Jeg har heller ikke sjanse til å øvingskjøre privat. Men jeg har kjørt en del moped så jeg har lært grunnkunnskaper (giring, bremsing, clutching osv). Tror dere jeg kan klare å få lappen i løpet av mai? Vil helst ha svar fortløpende P.S har en Honda CBR 125r repsol replica 2012 modell Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg har bestått ca. 10 teoriprøver på teoritentamen.no med mellom 3-1 feil. Jeg ambefaler deg å prøve ut flere forskjellige nettsider, da får du flere forskjellige spørsmål. Når du tar teorien på vegvesene kommer det til å være mange lurespørsmål eller like svar du kan velge mellom og, det er lett å gå i fella. Du kommer også til å få spørsmål om bremsedistanse. Dette sleit jeg med da jeg tok teorien. Mitt tips: Sjekk ut forskjellige nettsider og gå gjennom boka en eller to ganger. Uansett, lykke til på dagen. Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg har bestått ca. 10 teoriprøver på teoritentamen.no med mellom 3-1 feil. Jeg ambefaler deg å prøve ut flere forskjellige nettsider, da får du flere forskjellige spørsmål. Når du tar teorien på vegvesene kommer det til å være mange lurespørsmål eller like svar du kan velge mellom og, det er lett å gå i fella. Du kommer også til å få spørsmål om bremsedistanse. Dette sleit jeg med da jeg tok teorien. Mitt tips: Sjekk ut forskjellige nettsider og gå gjennom boka en eller to ganger. Uansett, lykke til på dagen. Jeg har bestått på prove.no også. Glemte å nevne det o_O Men takk for svar Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg besto med 4 feil!! Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Gratulerer! Da er vell tråden løst? Skal prøve meg på teorien for bil lappen snart sjæl. Er 18 om et halvt år! Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Gratulerer! Da er vell tråden løst? Skal prøve meg på teorien for bil lappen snart sjæl. Er 18 om et halvt år! Lykke til da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå