BoRsE Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hey sann! Jeg har hørt en del norske spillere gi meg tips, og klage på den nye serveren (skjønner det godt, for den er no rot) Men... Tips her, hvis dere vil at noe kanskje skal bli endret. Maps, Hvilken Osp, Round time, Map time, Hilsen BoRsE Er det foresten noen norske spillere som er keene på og joine clanen? Si ifra da Lenke til kommentar
stram Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Heisann. Kjempebra at du har en server oppe! Jeg anbefaler deg å bruke reglene og map-poolen som er valgt til høstens Clanbase inf cup (http://www.clanbase.com/news_league.php?lid=1045). Videre bør du kjøre OSP, men bruk i tilfelle versjon v0.3f eller høyere, og da uten bugfix enabled. pure/ram #pureplay @ quakenet Lenke til kommentar
z0uLess Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Yess! så kansje vi får til å få faste folk som spiller der. Ikke glem å deaktivere USAS og votes og ikke glem punkbusteren. Prøv å ha serveren på 24/7, og på en linje som ikke skifter ip. Har serveren i favorites.. skal forsøke å bidra Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Klart jeg er med Er så drittlei alle juksemakerne på Boomtown Stiller gjerne som admin hvis det trengs, for å sile ut drittunger og annet faenskap som dukker opp 8) Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Ok jeg trenger hjelp! vi må få denne servern i gang.. hvem vil ha admin ??? bare norske som får seff Lenke til kommentar
St33l Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Må dra i gang folk dit, så kommer det fort noen etter..... Boomtown suger maks, men siden den alltid er folk på , så kommer vi diltende dit altfor ofte. Jeg har en viss anelse om at det er mye folk der pga ingen punkbuster.... Lenke til kommentar
z0uLess Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg hjelper gjerne til, man 'trenger' jo ikke admins så mye da.. bare folk spiller der. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Heisann.Kjempebra at du har en server oppe! Jeg anbefaler deg å bruke reglene og map-poolen som er valgt til høstens Clanbase inf cup (http://www.clanbase.com/news_league.php?lid=1045). Videre bør du kjøre OSP, men bruk i tilfelle versjon v0.3f eller høyere, og da uten bugfix enabled. pure/ram #pureplay @ quakenet Det er gjort så nå.. hvem vil ha admin... for hvis ikke så fixer jeg vote på servern Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 server funker kjempe bra! nå er det bare og stikke innom og si hva som bør fixes sees... håper jeg Lenke til kommentar
stram Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 server funker kjempe bra! nå er det bare og stikke innom og si hva som bør fixes sees... håper jeg Flott! Jeg skal teste... pure/ram #pureplay @ quakenet Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Voting er foresten på... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Kult skal logge meg på så fort så mulig når det er folk der. 3 uker uten sof2/internett har vært ett rent helvete!!! Edit: Er vel for sent for meg å få admin rights? :wink: Lenke til kommentar
stram Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Henger du på irc, Borse? Spilte en Eurocupmatch i går, og sleit med å finne server fordi "sponsoren" vår flytter vår egen server. Da hadde det vært fett å låne din. pure/ram #pureplay @ quakenet Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Halla! Ja jeg har irc... men pleier sjelden og være på da... hvor skal jeg idle da? Lenke til kommentar
stram Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Halla! Ja jeg har irc... men pleier sjelden og være på da... hvor skal jeg idle da? litt SoF2 på irc: server: Quakenet (f.eks oslo.no.quakenet.org) kanaler: #pureplay (3 nordmenn i denne skandinaviske klanen) #sof2.nor (Den "norske" sof2-kanalen) #id.no (n00b-klan med stort sett bare nordmenn #cb.sof2 (Clanbase) pure/ram #pureplay @ quakenet Lenke til kommentar
z0uLess Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 irc pwns, jeg er på 24/7 ^^ Da går det kanskje å samle folk når vi vil spille også.. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Halla! Ja jeg har irc... men pleier sjelden og være på da... hvor skal jeg idle da? litt SoF2 på irc: server: Quakenet (f.eks oslo.no.quakenet.org) kanaler: #pureplay (3 nordmenn i denne skandinaviske klanen) #sof2.nor (Den "norske" sof2-kanalen) #id.no (n00b-klan med stort sett bare nordmenn #cb.sof2 (Clanbase) pure/ram #pureplay @ quakenet Ok =) gjort det nå Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Noen som har en god ide til hva servern min skal hete? nå heter den Spreng By #1 (som i BoomTown) men synes d var litt slapt. noen bedre forslag? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Ha med noe NORWEGIAN så alle fra norge vet at det er en norsk server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå