Gå til innhold

BK: Gærdesmutte

Anbefalte innlegg

Gærdesmutte

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Mødte denne lille fyr på en tur langs åen.

Evalueringsnivå Kritikk:

Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det.

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott og detaljrikt av denne artige, vesle tassen. Jeg liker veldig godt komp og farger her. :) Det kan se ut som om det er en del fargestøy i bakgrunnen og den ville jeg ha jobba mer med å få bort. Skal jeg pirke litt til så synes jeg fuglen ser litt unaturlig lys og gulaktig ut i fargene - i alle fall ift. hva jeg observerer i hagen min...? Men uansett - en fornøyelse å betrakte dette bildet :D

Lenke til kommentar

Flott og detaljrikt av denne artige, vesle tassen. Jeg liker veldig godt komp og farger her. :) Det kan se ut som om det er en del fargestøy i bakgrunnen og den ville jeg ha jobba mer med å få bort. Skal jeg pirke litt til så synes jeg fuglen ser litt unaturlig lys og gulaktig ut i fargene - i alle fall ift. hva jeg observerer i hagen min...? Men uansett - en fornøyelse å betrakte dette bildet :D

Hej Astrid.

Mange tak for dit kig og kommentaren til billedet. Ja du har ret, der er nok lidt støj i baggrunden. :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...